مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان گفت: چهار نمایشگاه تخصصی تا پایان سال جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی استان در سنندج برپا می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علیرضا فروتن مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از اول دی ماه تا پایان سال نمایشگاه‌های لوازم خانگی، صنایع ساختمان، گل و گیاه و مبلمان در مرکز استان برپا می‌شود.

فروتن اضافه کرد: در صورت مهیا بودن شرایط؛ امکان برپایی نمایشگاه‌های دیگر به ویژه نمایشگاه عرضه محصولات غذایی، آجیل و شیرینی در آستانه تعطیلات نوروز هم در استان فراهم شده است.

او افزود: با برپایی هر نمایشگاهی افرادی از سایر نقاط کشور به استان می‌آیند که این موضوع باعث رونق و تحرک اقتصادی در سایر بخش‌ها مانند هتل ها، مسافرخانه‌ها و رستوران ها، غذاخوری‌ها و سیستم حمل و نقل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان یادآور شد: امیدواریم پروژه نمایشگاه‌های بین المللی استان که چندین سال است اجرای آن توسط اتاق بازرگانی آغاز شده تکمیل شود تا بتوانیم از هیات‌های تجاری خارجی و شرکت‌های تولیدی دیگر کشور‌ها هم دعوت کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.