خسرویان گفت:سردار سلیمانی الهام بخش مردان مقاومت جهان است اگر امروز کشور‌ها در آتش جنگ‌ می سوزند علتش این است که مرد ملی برای آنها نیامده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - عرفان خسرویان در جشنواره ملی ذوالفقار استان کرمان گفت: صحبت کردن از شهید سلیمانی سخت است از ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی این است که اهل معنویت و معنا بود اهل ظاهر نبود و دوست نداشت  جلوی دوربین باشد و اخلاص و دوری از تظاهر از ویژگی‌ها ایشان بود.

او گفت: سردار سلیمانی فردی انقلابی بود ، خط قرمز وی انقلاب بود و باید برای همه مسئولان الگو باشد سردار سلیمانی  هم اهل شمشیر و هم اهل تدبیر بود و هرجا لازم بود با اقتدار حضور داشت و داعش با صدای شهید سلیمانی در جبهه پا به فرار می‌گذاشتند و این سمبل ذوالفقار بودن حاج قاسم بود و این شهید پرکار بود و برای انقلاب و کشور از کار خسته نمی‌شد.

خسرویان می گوید:ساعت کار برای ایشان مهم نبود و این مهم باید الگوی مدیران کشور باشد. شخصیت حاج قاسم تبلور همه مردم ایران بود.

او  گفت:این جشنواره با نام ذوالفقار برگزار می‌شود و مهم‌ترین ماموریتی که حاج قاسم برای مردم انجام داد  این بود که جلوی مرزها ایستاد و نگذاشت دشمن وجبی از سرزمین‌های اهل بیت(ع) را تصرف کند.

به گفته خسرویان خیلی از مردم نمی‌دانستند حاج قاسم سلیمانی کارش چیست و اما زمان شهادتش عاشورایی در ایران به پا شد.

او گفت: سردار سلیمانی الهام بخش مردان مقاومت جهان است اگر امروز کشور‌ها در آتش جنگ‌می سوزند و به آرامش نمی‌رسند علتش این است که مرد ملی برای این ملت‌ها نیامده است و ایران در تمام بحران‌ها مرد ملی داشته و حاج قاسم در این دوران در بیرون از مرز‌ها مرد ملی بود.

خسرویان می گوید: دانشجویان و اساتید ما باید افکار سردار سلیمانی را تکثیر کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار