بر اساس اعلام منابع موثق، پیمانکار جمع آوری زباله شهرداری منطقه ۶ اهواز، به علت ترک فعل نسبت به جمع آوری زباله‌ها با حکم قضائی بازداشت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رضا امینی گفت: همانگونه که شهروندان مستحضر هستند در چند روز اخیر زباله‌ها در شهر جمع آوری نشده است، بنده گشت‌هایی در سطح شهر به صورت محسوس و نامحسوس داشته‌ام و علت این اتفاق متأسفانه حرکت برنامه ریزی شده علیه شهرداری است.

او می‌گوید:  شهروندان باید بدانند که به چه دلیل زباله‌ها جمع آوری نشده و با متخلفان برخورد شود.

شهردار اهواز گفت: به دلیل ساماندهی و سازماندهی قرارداد‌های پیمانکاری که بایستی شهر را در حد مطلوب به نظافت و پاکیزگی برسانند، متأسفانه پیمانکاران با تحریک اشتباه کارگران برای طرح طبقه بندی مشاغل و چهاردرصد مشاغل زیان آور، سبب ایجاد این وضعیت شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول  قرارداد‌های پیمانکاران کنونی مربوط به پارسال است و شهرداری ریالی به هیچیک از کارگران بدهکار نیست، همه حقوق و مزایای کارگران شهرداری با اولویت نسبت به سایر کارکنان پرداخت شده است.

امینی می‌گوید: این اتفاق با برنامه ریزی و سازماندهی شده علیه شهرداری رخ داده و اگر بخواهیم نظافت اهواز یک بار برای همیشه اصلاح شود باید با پیمانکاران متخلف برخورد کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.