مسئول واکسیناسیون دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: مردم نسبت به امر واکسیناسیون سهل انگاری نکنند و از فرصت خوبی که با وجود واکسن‌های مختلف ایجاد شده است به خوبی استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - ستاره جامی گفت: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون تا کنون ۴۲۰۲۶۸ دز واکسن در شهرستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی تزریق شده است که دز نخست واکسن کرونا برای ۸۹ درصد از جمعیت ۱۲ تا ۱۷ سال و دز دوم نیز برای ۷۵ درصد از این جمعیت تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تنها ۲۵ درصد از جمعیت منطقه دز سوم واکسن خود را دریافت کرده اند، گفت: میزان واکسیناسیون روزانه در دز سوم رضایت‌بخش نیست که این امر زنگ هشدار جدی برای پیک ششم کرونا است و ما به دنبال واکسینه کردن تمامی مردم شهرستان به خصوص دانش آموزان هستیم.

مسئول واکسیناسیون دانشکده با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسن‌های اسپایکوژن، پاستوکووک، سینوفارم، آسترازنکا، برکت و اسپوتنیک در  تربت جام موجود است، گفت: مردم برای ایمنی بیش از پیش هرچه سریعتر برای انجام واکسیناسیون اقدام نمایند.

دکتر جامی با تاکید به این جمله بهترین واکسن در دسترس‌ترین واکسن است، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود نسبت به تزریق واکسیناسیون در هر سه فاز توجه داشته باشند.

انتهای پیام//ز. ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
لطفا برای کسانی که واکسن نزده اند محدودیت قائل شوید