رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: باید به منظور بهره بردن مردم از برنامه های شاد، پرنشاط و معرفی آرمان های انقلاب،روی جشن های دهه فجر کار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حسین انجم شعاع در پنجمین کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان که با حضور پاریزی مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان، روسا و دبیران هیئت‌های ورزشی و اعضای ستادی اداره کل ورزش و جوانان در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، گفت: پارسال کمیته ورزش و جوانان به عنوان کمیته برتر ستاد دهه فجر انتخاب شد و این امر بسیار حائز اهمیت است که دوستان فعال در این حوزه برای این موضوعات اهمیت قائل هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به جریان شکل گیری انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی از سال ۴۲ تا به امروز حاصل خون شهدا، زحمات اسرا و خیلی از کسانی است که در انقلاب نقش داشتند و مشکلات زیادی در این زمینه تحمل کردند و در حقیقت بخاطر این انقلاب بیش از ۲۰۰ هزار نفر شهید شدند و این در تاریخ بی نظیر است.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان می‌گوید: در حادثه کربلا، ۷۲ نفر در رکاب امام حسین (ع) جانفشانی کردند؛ ولی برای انقلاب این رقم فراتر و نشان از ارزشمند بودن جامعه انقلابی است و باید قدر نظام و این انقلاب رابدانیم و هرچه قدر می‌توانیم برایش تلاش کنیم.

به گفته انجم شعاع، مردم برای حاکمیت دین، حفظ ارزش‌ها و زنده ماندن آرمان‌های نظام اسلامی ازخودگذشتگی و ایثار فراوانی از خود نشان دادند و اکنون برای این مسیر باید در جامعه اسلامی ترویج دهنده هدف‌های ذکر کننده در بین قشر جوان و نوجوان باشیم.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: باید در دهه فجر، پیام انقلاب و جمهوری اسلامی را به گوش قشر جوان برسانیم و از تاثیرگذارترین افراد برای این رسالت، مربی و خود روسای فدراسیون‌ها هستند؛ چراکه نوجوانان از این افراد حرف شنوی دارند و برای همین نفوذ کلام بهتر واقع می‌شود.

انجم شعاع می‌گوید: در ایام دهه فجر همه تلاش کنیم، پیام انقلاب را گسترش دهیم؛ چراکه اگر امروز این نظام به این درجات و جایگاه‌های والا در منطقه رسیده است از همین ارزش‌ها و آرمان‌ها است؛ لذا بسیار مورد تاکید است که مورد توجه همه شما قرار گیرد.

به گفته او، باتوجه به اینکه شعار دهه فجر امسال، جشن ملی ۱۴۰۰ است؛ لذا باید روی جشن‌ها کار کرد، نه مراسم؛ چون جمعیتی که در این مراسم حاضر می‌شوند، باید از برنامه‌های شاد و پر نشاط بهره ببرد، در کنار آن انقلاب و آرمان هایش را به بهترین نحو معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بعضی‌ها گرانی را نگاه می‌کنند و نمی‌دانند که این تحریم‌ها باعث توانمندشدنمان در همان موارد است و ما باید این را مدنظر داشته باشیم که اگر مشکلاتی وجود دارد، بایستی با نگاه و توجه به آرمان‌های انقلاب، همانند عزتمندی، قدرتمندی و ایستادگی پیش برویم.

انجم شعاع می‌گوید: ما امروز در دنیا دارای عزت و قدرت هستیم و در منطقه زبانزد شده ایم؛ اما دشمنان تلاش می‌کنند که این نفوذ و قدرت را از جمهوری اسلامی بگیرند، لذا همین موارد باعث شده که از طریق تحریم‌ها قصد اذیت کردن داشته باشند.

او گفت: با کار‌هایی که ما طی این چند سال انجام داده ایم، همه تحت تاثیر جمهوری اسلامی قرار گرفته اند و الحمدالله زورگویان تاکنون در مقابل نفوذ ما ناتوان بوده اند که امیدواریم با پشت سرگذاشتن مشکلات، انقلابمان سربلندتر باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار