مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح هفت پروژه ورزشی در استان همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - حامد جولائی با بیان این که هفت پروژه ورزشی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان‌های مختلف کردستان افتتاح می‌شود،گفت: این پروژه‌ها شامل استخر سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و زمین چمن طبیعی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اعتبار هزینه شده برای احداث این پروژه‌های ورزشی را هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این رقم از محل اعتبارات ملی و شش میلیارد و یکصد میلیون تومان آن نیز از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

به گفته او:با افتتاح و بهره برداری از این هفت پروژه ورزشی بیش از بیست هزار و ۵۰۰ مترمربع به فضای ورزشی استان کردستان اضافه می‌شود و به طور مستقیم برای ۱۴ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

جولایی گفت:بازسازی و تجهیز کامل استخر سرپوشیده شهرستان قروه با مشارکت بخش خصوصی، بازسازی چمن طبیعی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج، احداث ۲ زمین چمن مصنوعی در داخل و نواحی منفصل شهری سنندج از جمله ی این پروژه‌های ورزشی هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: احداث زمین چمن مصنوعی شهر صاحب در شهرستان سقز، احداث زمین چمن مصنوعی روستا‌های سرخه توت و دیوزناو در شهرستان سروآباد از دیگر پروژه‌های ورزشی هستند که در دهه مبارک فجر امسال و به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری  می رسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.