نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس‌ گفت: فرودگاه بین المللی سمنان وشاهرود از جمله ظرفیت‌های مهم توسعه و خدمت رسانی به مردم با حفظ وحدت و همبستگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - عباس گلرو گفت: بین المللی شدن فرودگاه سمنان با هدف شکل گیری مبادلات کالا و انسان به شکل داخلی و خارجی با توجه به تغییر شرایط و کاهش اهمیت پایتخت در این امور است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس‌ می گوید:  ارتباط استان سمنان با ۱۵ کشور همسایه و سایر استان‌های کشور در امر حمل و نقل مسافر و کالا باید تقویت شود و سهم استان سمنان از یکهزار و۲۰۰ میلیارد دلار معاملات تجاری خارجی اندک است که با توسعه فرودگاه و استفاده از ظرفیت صنایع استان این سهم افزایش می‌یابد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس‌شورای‌اسلامی به همراه معاون استاندار و جمعی از مسوولان استان و شهرستان سمنان از فرودگاه سمنان بازدید کردند. این فرودگاه با مصوبه هفته اخیر هیات دولت، مجوز مرز هوایی گرفت و به فرودگاه بین المللی تبدیل شد.

ساخت فرودگاه سمنان از سال ۱۳۹۴ آغاز شد و در کمتر از ۱۰ سال به فرودگاه بین المللی تبدیل شد. وسعت این مجموعه نیز از ۲۶۰ هکتار اکنون به ۳۷۰ هکتار افزایش یافته و دارای باند فرودگاهی به طول سه هزار و ۱۰۰ متر است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار