گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان - چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند. برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور پست زیر را منتشر کرد و نوشت:

"دولت موظف است از حقوق مصرف کننده و تولید کننده دفاع کند و در این زمینه مسئولیت دارد اجازه ندهد عده‌ای با سوداگری قیمت‌ها را افزایش داده و مردم را تحت فشار قرار دهند لذا حتی یک ساعت کوتاهی هم در این زمینه جایز نیست.

امروز شهر‌های زیادی از مشکل پسماند رنج می‌برند و ضرورت دارد برنامه‌ریزی دقیق و مشخصی برای سامان بخشیدن به این موضوع انجام شود.

دشمنان و بدخواهان ملت ایران تلاش زیادی انجام می‌دهند تا اقدامات مثبت و چشم انداز‌های روشن را در اذهان عمومی منفی جلوه دهند که در مقابل اینگونه فعالیت‌های سوء، وظیفه این است که مسئولین و مدیران اقداماتی که باعث تقویت امید و امیدآفرینی در جامعه می‌شود را افزایش داده و آن‌ها را به مردم اعلام کنند.

تشریح فعالیت‌های دولت در حوزه‌های مختلف، اقدامی ارزشمند بوده و موجب امید آفرینی و نشاط در جامعه می‌شود. ترجمان ۲۲ بهمن امید آفرینی است و روزی است که در آن ملت‌ها فهمیدند که می‌توانند تاریخ ساز باشند.

مسئولین همه دستگاه‌ها وظیفه دارند دستاورد‌های انجام شده و برنامه‌ریزی‌هایی که در این مدت برای اصلاح کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها شده را برای افکار عمومی تبیین کنند.

جلسه هیات دولت
چهارشنبه | ششم بهمن‌ماه ۱۴۰۰"

رئیسی

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور شب گذشته پستی را در صفحه مجازی خود منتشر کرد و نوشت:

"شب گذشته، ده بند حمایت از بورس که دو ماه پیش در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصویب کرده بودیم، مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد بند‌هایی از آن به مجلس ارسال و بقیه به وزرا ابلاغ شود. تیم اقتصادی دولت در حمایت از بورس مصمم و هماهنگ است".

محسن رضایی

فاطمه محمد بیگی، نماینده دوره  یازدهم مجلس خبر خوشی را  به بازنشستگان داد و نوشت:

"در راستای عملیاتی نمودن قانون حمایت از خانواده امروز درکمیسیون تلفیق، حق عائله‌مندی درحقوق کلیه بازنشستگان، شاغلان ومستمری بگیران به ازای همسر۲برابر وبه ازای فرزندان۳برابر شد
این تصمیم نشان ازعزم جدی خانه ملت برای اولویت قرارگرفتن خانواده در قانون‌گذاری دارد".

فاطمه محمد بیگی

احمد نادری ،نماینده دوره یازدهم در آخرین فعالیت مجازی‌اش پست زیر را به اشتراک گذاشت و نوشت:

"طرح بازگرداندن آموزش پزشکی به وزارت علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مطرح است و با لابی سنگین وزارت بهداشت و عوامل آن مواجه است.
اگر این طرح به سرانجام برسد، هم تعارض منافع پزشکان کم خواهد شد و هم باارتباط بیشتر رشته ها، پیشرفت علمی کشور بیشتر محقق خواهد شد".

احمد نادری

غلام حسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در آخرین فعالیت مجازی‌اش پست زیر را به اشتراک گذاشت:

"‌حفظ ابرو حرمت خانواده متهم و همچنین وجهه متهم نزد خانواده بسیار مهم و مورد تاکید است"

غلام حسین اژه‌ایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
پیشنهاد می‌کنم راجع به بیماری نادر [SMA‌] تحقیق کنید.
هم برای پیشگیری از به دنیا آمدن نوزاد مبتلا؛
هم برای کمک به هزینه‌های درمان و نگهداری کودکان مبتلا به آن و دعا برای آنها؛
و هم برای کمک و حمایت رسانه‌ای از آنها.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید نام بیماری را در اینستاگرام یا گوگل سرچ نمایید.
آخرین اخبار