رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از رفع مشکلات ۳۹۰ واحد تولیدی این استان با پیگیری دادگستری خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - غلامعلی صادقی گفت: مشکلات کاری ۳۹۰ واحد تولیدی و صنعتی این استان ظرف ۹ ماه اخیر با پیگیری‌های دادگستری مرتفع شد تا بتوانند با قوت و بهتر به فعالیت تولیدی بپردازند.

کارشناسان دادگستری این استان ظرف همین مدت ۶۸۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنعتی و تولیدی در سطح خراسان رضوی انجام داده‌اند.

او گفت: قضات دادگستری خراسان رضوی نیز در همین چارچوب ۳۱۰ مورد بازدید را از واحد‌های قضایی و صنعتی استان ترتیب دادند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: هم‌اینک با وجود برخی محدودیت ها، هماهنگی خوبی در بخش تولید، صادرات و واردات این استان با محوریت استانداری خراسان رضوی وجود دارد.

او گفت: همچنین بر اساس آخرین ارزیابی قیمت اقلام مورد مصرف روزمره مردم در خراسان رضوی وضعیت ذخایر کالایی و نرخ اقلام ضروری این استان نسبت به دیگر استان‌ها در شرایط بهتری قرار دارد که بخشی از آن نتیجه اقدامات مناسب فعالان اقتصادی خراسانی است.

صادقی گفت: نهاد‌های استانداری، بسیج، بخش دولتی و بخش خصوصی خراسان رضوی در همین راستا تلاش می‌کنند و دادگستری استان نیز طبق تاکید رییس قوه تلاش کرده بیشترین کمک‌ها را داشته باشد.

او گفت: صادقی ادامه داد: همه مسوولان ذیربط حوزه اقتصاد خراسان رضوی در قالب کلینیک در شهرک‌های صنعتی مستقر شده‌اند تا از معطلی فعالان اقتصادی پشت در‌های مراجع دولتی جلوگیری شده و از این طریق با فوریت به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مشکل وجود دارد، اما به همت فعالان اقتصادی و انگیزه خوبی که وجود دارد روز‌های بهتری را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.