آزادسازی ۱۳ هکتار از اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۱۳ هکتار از اراضی بلااقدام یا راکدی که طرف‌های قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی استان نسبت به ساخت واحد تولیدی و نصب ماشین آلات در آن اقدام نکرده بودند، آزادسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - علی بهرامی زاده در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی مانع‌زدایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در شهرک صنعتی بینالود گفت: اراضی آزادسازی شده در اختیار معاونت برنامه ریزی شرکت به منظور واگذاری مجدد به متقاضیان واجد شرایط قرار گرفته است.

وی گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۱۴۰ جلسه داوری و حل اختلاف پیرامون بررسی وضعیت اراضی تحت اختیار طرف‌های قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی برگزار شد و همه قرارداد‌های سال ۱۴۰۰ به تعداد ۷۶۷ قرارداد مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در نتیجه بررسی قرارداد‌ها در نشست‌های داوری و حل اختلاف این شرکت ۲۶۱ قرارداد به مساحت ۱۲۹ هکتار به دلیل نداشتن پیشرفت اجرایی در ساخت واحد تولیدی فسخ و ۴۲۷ قرارداد به مساحت ۱۳۸ هکتار استمهال شد.


بیشتر بخوانید


بهرامی زاده در انتها گفت: ۲۲ هکتار باقیمانده نیز به علت پیشرفت اجرایی بالا، به طرف قرارداد مهلت لازم داده شد تا پروانه پایان کار و پروانه بهره برداری را دریافت کند.

 

انتهای پیام//ر.ا.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار