بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: چند بازیکن‌مان را به خاطر ابتلا به کرونا در اختیار نداریم و بازی سختی برابر عراق داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان -  علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی کشورمان در نشست خبری پیش از بازی با عراق اظهار داشت:  شرایط مثبتی داریم و می‌دانیم فردا بازی خیلی سختی برابر عراق خواهیم داشت. چند بازیکن‌مان را به خاطر ابتلا به کرونا در اختیار نداریم، اما تمام بازیکنانی که در اردو حاضر هستند، برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند.

تیم ملی ایران با ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه A مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و در صورت پیروزی برابر عراق، صعودش به جام جهانی را قطعی می‌کند.  

احمد نوراللهی، سردار آزمون، سید مجید حسینی و احسان حاج صفی بازیکنانی هستند که تست کرونای آن‌ها در روز‌های گذشته مثبت شد و به همین دلیل غایبان تیم ملی برابر عراق هستند.   مهدی طارمی هم تاکنون به اردوی تیم ملی نرسیده است.

جهانبخش گفت: شاید بازیکنان عراق به اندازه لژیونر‌های ما باکیفیت نباشند، اما آن‌ها بازیکنان خوبی دارند و همیشه حریف سخت و قابل احترامی برای تیم ما بوده اند. بازیکنان باکیفیتی نسل فعلی تیم ملی عراق را تشکیل می‌دهند و ما از تکنیک فردی آن‌ها آگاه هستیم، اما می‌خواهیم با استفاده از امتیاز میزبانی دل مردم را شاد کنیم.  

ایران در دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی که خردادماه امسال برگزار شد، با نتیجه ۳ بر صفر عراق را از پیش رو برداشت.  

او درباره باخت تیم ملی ایران برابر عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و تفاوت آن مسابقه با بازی فردای ۲ تیم گفت: آن بازی خیلی عجیب و دراماتیک بود و حق ما پیروزی و صعود به مرحله بعد بود. اکنون ذهنیت، کیفیت و خواسته بازیکنان ایران بزرگ‌تر شده و این نسل از فوتبال ما می‌خواهد به آرزو‌های بزرگی که دارد برسد.  

تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در پایان ۱۲۰ دقیقه وقت‌های قانونی و اضافه برابر عراق به تساوی ۳ بر ۳ رضایت داد و در ضربات پنالتی نتیجه را به حریف واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار