پیام رییس جمهور به اردوی تیم ملی فوتبال

رئیس جمهور در پیامی اعلام کرد که بعد از بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با عراق در اردوی ملی‌پوشان حاضر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ پنجشنبه ۷ بهمن ساعت ۱۸ به مصاف تیم ملی عراق می‌رود.

به نقل از فدراسیون فوتبال، در پیام رئیس جمهوری اسلامی ایران که توسط نماینده ویژه رئیس جمهوری و شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال به اعضای تیم ملی ابلاغ شد، آمده است:

"فرزندان برومندم

مایل بودم در جمع شما حضور پیدا کنم و از نزدیک و بی واسطه، با شما به گفتگو بنشینم و خدا قوت بگویم، اما به دلیل پروتکل‌های قرنطینه‌ای کرونا و شرایط پیش روی شما، این امر محقق نشد.

عرصه فوتبال تنها مجال رقابت جسمانی و یا آمادگی فنی نیست. آنچه من از رفتار شما در مسابقات گذشته تان دیده ام، تبلور اخلاق و جوانمردی شما عزیزان بوده است. از اینکه کشور عزیزمان را در عرصه‌های جهانی و بین المللی نمایندگی می‌کنید خرسندم و به شما می‌بالم.

فارغ از نتیجه، که انشالله پیروز میدان خواهید بود، حضورتان مایه افتخار کشور است و یک بازی جوانمردانه و به یاد ماندنی، شادی را برای مردم عزیزمان به ارمغان می‌آورد. دعای خیر اینجانب و مردم، همراه شماست. سلامت، عزت و سربلندی شما را از خدای منان مسئلت دارم.

خدا یار و دست حق به همراهتان. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار