دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: بازیکنان کرونایی در هر ۲ تیم ایران و عراق وجود دارد و این بازی را تحت الشعاع قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در حالی فردا به مصاف هم می روند که هر ۲ تیم بازیکنان کرونایی دارند.

نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال  درباره  بازی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: در ابتدا باید بگویم ویروس کرونا همه چیز را در اردوی ۲ تیم به هم ریخته است و به نوعی تحت الشعاع قرار داده است. به طور حتم با این وضعیت ارنج  ۲ تیم تغییر خواهد کرد. ان شا الله  تیم ملی فوتبال  با پیروزی مقابل عراق اولین  صعود تاریخی خودش را جشن می‌گیرد.  

تیم ملی فوتبال متکی به شخص نیست 

دروازه بان اسبق  تیم ملی فوتبال  درباره غیبت چند بازیکن تیم ملی فوتبال به علت ابتلا به ویروس کرونا در بازی با تیم ملی عراق گفت: بازیکنانی مانند سردار آزمون،  احسان حاج‌صفی، نوراللهی و مجید حسینی برای تیم ملی فوتبال نعمت هستند، اما خداراشکر باید پذیرفت تیم ملی متکی به شخص نیست و هر کسی دیگر هم بیاید همان کارایی را ارائه خواهد کرد.

گل اول تیم ملی فوتبال باعث از هم پاشیدن تیم ملی عراق می شود 

  تیم ملی عراق هم مانند ما فوتبالی مبتنی بر فیزیکی بازی می‌کند. اگر تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند در همان  دقایق ابتدایی، گل بزند مانند دیدار  رفت راحت‌تر مقابل حریفش بازی می‌کند. با توجه به اینکه تیم عراق نیاز مبرمی به پیروزی دارد تا شانس خود را برای حضور در جام‌جهانی افزایش دهد، بدون شک مقابل ما شکل هجومی به خود خواهد گرفت و بازیکنان ما می‌توانند از این طریق از فضا‌های بین خطوط آن‌ها استفاده بهینه ببرند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه این تیم خلق کنند. به نظرم زدن گل اول از سوی ما باعث از هم پاشیده‌تر شدن تیم عراق خواهد شد.

تیم ملی  فوتبال کشورمان درحال حاضر با کسب ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه نخست قرار دارد و  تیم ملی عراق هم با ۴ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است. ملی پوشان کشورمان در صورت برد در این بازی برای ششمین بار به جام جهانی قطر صعود می‌کنند و اولین تیم آسیایی بعد از قطر خواهد بود که به این رقابتها راه می یابد. 


بیشتر بخوانید


 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار