مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت:نخستین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکتریک کشور در شرکت ایران ترانسفو زنجان تولید و آزمايش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - ظهیری گفت: تولید و آزمایش موفقیت آمیز نخستین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکتریک در کشور مهر تایید دیگری بر شعار "ما می توانیم" در گروه صنعتی ایران ترانسفو است.

او بابیان اینکه در ارتباط تصویری پارسال با مقام معظم رهبری قول تولید این ترانسفورماتور را به ایشان داده بودیم، گفت: با تلاش متخصصین توانمند و با تکیه بر همت پرسنل  این مجموعه توانستیم در مدت یک سال به وعده خود جامه عمل بپوشانیم.

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو این نوع ترانسفورماتور‌ها به دلیل حساسیت کاربرد و دارا بودن سطح جریان بسیار بالا، از پیچیده‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات الکتریکی مورد استفاده درصنعت فولاد است.

ظهیری با اشاره به اینکه این ترانسفورماتور به سفارش مجتمع صنعتی اسفراین تولید شده است، گفت: این ترانسفورماتور‌ها همواره از شرکت‌های اروپایی و چینی تأمین می‌شد که با ساخت نمونه بومی آن گام بلندی در جهت خودکفایی و جلوگیری از خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور خواهد شد.

او می گوید: ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکتریک EAF که دارای قدرت MVA ۵۵ است، امروز بارگیری و راهی اسفراین شد.

در حال حاضر ۵ هزار نفر در شرکت ایران ترانسفو مشغول فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.