رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: شفاف سازی در کار‌ها مایه امنیت و کاهش نارضایتی‌ها در واحد‌های تولیدی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار بامدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان، با تاکید بر اینکه باید بتوانیم روی پای خود بایسیتم، گفت: شفاف سازی در کار‌ها و فعالیت‌ها مایه امنیت و کاهش نارضایتی‌ها در واحد‌های تولیدی است و به این امر نیز باید توجه جدی داشت.

او فعالیت‌های انجام شده در شرکت ایران ترانسفوی زنجان را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: اقدامات این شرکت در زمینه‌های توسعه، تولید، فروش و جذب نیرو امیدوار کننده بوده که نتیجه کار گروهی، تلاش و آینده نگری مجموعه بزرگ ایران ترانسفو است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی صادرات ۱۸ درصدی شرکت ایران ترانسفوی زنجان را در شرایط تحریمی، خوب عنوان کرد و گفت: با این حال تلاش برای افزایش حجم صادرات و ارز آوری به کشور، باید در دستور کار قرار بگیرد و تولید ترانس با کیفیت، در کنار افزایش کمی در صادرات، امری لازم و ضروری است.

او ادامه داد: بخشی از مواد اولیه برای تولید ترانس از خارج وارد می‌شود که با وجود ظرفیت خوب شرکت ایران ترانسفو، باید نیاز به واردات این صنعت به حداقل برسد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه موضوع صنعت برق در کشور بسیار مهم و ضروری است، گفت: در آموزه‌های دینی، از برق و روشنایی به عنوان یک سنت حسنه نام می‌برند و در کشور وقف‌های زیادی در حوزه برق داریم، بنابراین برای تولید برق و روشنایی در کشور نیاز به تبدیل برق به روشنایی هستیم و این نشان از اهمیت بالای صنعت ساخت ترانسفورماتور دارد.

او با اشاره به اینکه شرکت ترانسفو زنجان در سال‌های گذشته با مشکلاتی در واگذاری مواجه بود، افزود: با ورود قوه قضاییه و پیگیری مشکل، امروز این مجموعه در تولید حداکثری انواع ترانسفورماتور فعالیت می‌کند و این ورود و پیگیری به موقع و اثرگذار دستگاه قضایی استان زنجان، مانع تعطیلی و خسارت به شرکت، در راستای حمایت از تولید و اشتغال و رفع موانع تولید بود.

ظهیری مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفوی زنجان نیز در این نشست گفت: با حمایت‌ها و اقدامات بسیار ارزشمند و انقلابی رییس قوه قضاییه و مسئولان دستگاه قضایی استان، در ایران ترانسفو زنجان، امروز شاهد توسعه فاز‌های جدید، افزایش تولید و جذب نیرو هستیم.

او در گزارشی از وضعیت تولید، صادرات و توسعه فاز‌های جدید این شرکت افزود: امسال فروش شرکت نسبت به سال۱۳۹۷، با پنج برابر افزایش و میزان صادرات نیز با حدود ۴۰ میلیون دلار، افزایش ۵/۵ برابری داشته است.

مدیرعامل گروه صنعتی ترانسفوی زنجان ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال، فاز اول کارخانه تولید سیم افتتاح خواهد شد و در بهمن‌ماه، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آزمون استخدام ۴۰۰ نفر نیروی جدید نیز برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.