فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، دستگیری ۲۱ سارق وکشف ۱۲۴ فقره انواع سرقت در این طرح خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز-  سرهنگ کامران ملکی گفت: به منظور اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان فردیس به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در اجرای این طرح، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد فعالیت افراد سابقه دار حوزه موفق به شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق شده و در تحقیقات انجام شده از آن‌ها تا کنون ۱۲۴ فقره انواع سرقت کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به کشف تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان، عنوان کرد: ۸ نفر نیز در رابطه با فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف شد.

سرهنگ ملکی از جمع آوری و تحویل ۱۰ معتاد متجاهر به مراکز بازپروری در این طرح خبر داد و گفت: همچنین در این طرح از ۸۲ واحد صنفی بازدید و برای ۲۲ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اجرای این گونه طرح‌ها توسط پلیس فردیس پر قدرت ادامه خواهد داشت و به شهروندان اطمینان خاطر می‌دهیم اجازه جولان به هنجارشکنان و مخلان امنیت شهروندان نخواهیم داد.

هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ر.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.