پاریزدخت گفت: با مطالعه سبک زندگی حضرت زهرا (س) می توان تهاجم فرهنگی و اقتصادی را بی اثر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته‌ بزرگداشت مقام زن و روز مادر با حضور همسران و مادران شهدا و بانوان نمازگزار مسجد امام رضا (ع)  به همت کانون خدمت رضوی منطقه شهیدآباد سیرجان، جشن باشکوهی ویژه بانوان برگزار شد. 

حمیده پاریزدخت، استاد حوزه علمیه نرجسیه سیرجان در این مراسم با قرائت سوره کوثر و تفسیر آن، پیرامون شخصیت حضرت زهرا (س) سخن گفت و می گوید:  سبک زندگی ایشان الگویی نمونه برای خانواده‌ها است.

او گفت: تهاجم دشمن در ۲ حوزه فرهنگی و اقتصادی، خانواده‌ها را مورد آسیب‌های فراوانی قرار داده که باید در این ۲ حوزه، آگاهی داشته باشیم و با برنامه‌ای اثرگذار، تهاجم و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کنیم.

پاریزدخت گفت:  مادران فرمانده اصلی این نبرد هستند و تربیت فرزند در عرصه‌های دینی، اخلاقی، اجتماعی، عاطفی و سیاسی از مطالبی است که می‌توان با مطالعه سبک زندگی حضرت فاطمه (س) به آن راه یافت و تهاجم فرهنگی را بی اثر کرد و از طرفی با کنترل خواسته‌های مادی، مسائل اقتصادی خانواده را کنترل کرد.

او به بخشی از زندگی حضرت زهرا (س) پرداخت و بر الگو قراردادن این بانوی بزرگوار و ارائه ابعاد مختلف رفتاری ایشان تاکید کرد و  گفت: با مدیریت زنان می‌توان، شرایط اقتصادی خانواده‌ها را نظم بخشید. 

 این مراسم با مدیحه سرایی، مسابقه فرهنگی همراه بود. همچنین کانون خدمت رضوی مسجد امام رضا (ع)  در این مراسم از بانوان هم نام با حضرت زهرا (س)  قدردانی کرد .

  کانون خدمت رضوی مسجد امام رضا (ع) همچنین به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)  ۲۵ بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال بین نیازمندان محله شهید آباد سیرجان توزیع کرد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار