امام جمعه انار گفت: همه مردم باید برای جلوگیری از گسترش و موج جدید کرونا، تذکرات مدافعان سلامت را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت شهادت امام جواد (ع) گفت: امام جواد (ع) را معدن الوفا نامیده اند؛ چرا که علیرغم همه مشکلات و موانع به تعهد خود که همان هدایت مردم بود عمل کردند.

او به ۱۸ تیر روز ادبیات کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مقوله کتابخوانی و تربیت کودک ناظر به آینده بوده و از عوامل رشد و پیشرفت ملت است.

حجت الاسلام منتظری یکی از برنامه‌های تهاجم فرهنگی دشمن را اثرگذاری بر ذهن، فرهنگ، رفتار و سبک زندگی کودک، نوجوان و جوان ایرانی دانست.

او گریزی به روز بیست و یکم تیرماه روز عفاف و حجاب زد و تصریح کرد: در چنین روزی رضاخان پهلوی برای ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی، هزاران نفر از مردم را در مسجد گوهرشاد به رگبار گلوله بست و آن‌ها را به شهادت رساند.

حجت الاسلام منتظری گفت: دشمنان اسلام از دیرباز به این حقیقت و واقعیت رسیده‌اند که برای تسلط بر کشور‌های ثروتمند اسلامی باید از طریق اشاعه فساد و فحشا وارد شوند، لذا همواره تلاش کرده اند تا فرهنگ برهنگی و بی حجابی را ترویج کنند.

امام جمعه انار به موج جدید کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: مردم باید برای حفظ سلامتی خود کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی اعم از زدن‌ماسک، فاصله اجتماعی، پرهیز از تجمعات فشرده و غیر اصولی و خودداری از معاشرت‌ها و دورهمی‌ها را رعایت کنند.

او تصریح کرد: طی یک سال و نیم گذشته در تمامی خطبه‌ها به موضوع کرونا اشاره شده و تذکرات جدی به مردم داده شده است.

حجت الاسلام منتظری بیان داشت: به لطف الهی و با همین تذکرات در نماز جمعه و پیگیری‌های ستاد کرونا و مدافعان سلامت در حوزه بهداشت و درمان، شهرستان انار کمترین خسارت را از نظر بیماری کرونا دیده است.

او گفت: طی مدت یاد شده، با همین تذکرات در نماز جمعه و سایر مراکز، شهرستان انار در اکثر ماه‌ها ها آبی یا زرد بوده و کمتر وضعیت نارنجی داشته است.

حجت الاسلام منتظری افزود: با این حال، باز هم برای جلوگیری از گسترش و موج جدید کرونا در شهرستان، باید همه مردم تذکرات مدافعان سلامت را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.