همایش تجلیل از ۷۰ نفر از خانواده شهدا در شیراز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا به همت شهرداری منطقه دو شیراز و با همکاری سپاه ناحیه بقیه الله و شورای شهر شیراز برگزار شد.

فرمانده سپاه بقیةالله (عج) شیراز در این مراسم گفت: نقش مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست، زیرا این افراد به این مرحله از معرفت و بصیرت رسیده بودند که مانعی بر سر راه شهدا نباشند و با صبر و فداکاری خود شهدا را در رسیدن به آرمان‌های انقلابی یاری داده‌اند.

مجید علیپور گفت: این چنین افراد شایسته‌ای به عنوان یک الگوی بسیار مناسب برای ما هستند که به همین منظور نیاز است اقدامات مناسبی برای معرفی شهدا و خانواده‌های آن‌ها، ترویج فرهنگ عظیم و مناسب شهادت را مبنای کار قرار دهیم.

او گفت: این مراسم‌ها به منظور تکریم و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان برگزار شده است.

سید احسان اصنافی شهردار شیراز نیز با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: بهشت زیر پای مادران است، مادران شهدا حق مطلب را ادا کرده اند و در جامعه فعلی نیز ما باید از مادران شهید که ایثارگر بودند و در دامن آن‌ها عزیزانی پرورش یافتند که مدافعان کشور و جان ما بودند قدردان آن‌ها باشیم.

او گفت: خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مایه دلگرمی و الهام بخشی در جامعه است.

اصنافی گفت: نباید فراموش شود که تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های کشور مدیون فداکاری شهدا و ایثارگرن است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و آسمانی شدند و یا پس از گذشت سال‌ها مجروحیت دوران جنگ را تحمل می‌کنند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم که با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، امیر جعفری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز و اعضای شورای شهر شیراز برگزار شد از همسر شهید عباس دوران، مادر شهید سلطانی، دکتر فرشاد همسر شهید صمد بیات، خواهر شهید حسن زاده، همسر شهید دریانورد، مادر شهیدان مهدی و کریم قمری، مادر شهید علی یار جوان دوست، مادر شهید عبدالحسن حسن پور و ... تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز

تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز + عکس

تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز + عکس

تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز + عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار