دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت نزدیک به دو هزار خادمیار کانونهای عمومی و محلی خدمت رضوی در استان آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد -  حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت پناه گفت: خادمیاران رضوی با توجه به علاقه و استعداد و توان خود در کانون‌های مختلف خدمت رضوی سازماندهی شده اند و در حال حاضر 19 کانون در سطح استان فعال است که از جمله می‌توان به کانون های تعلیم و تربیت، قرآن، سلامت، حرکت‌های جهادی، شعر و ادب، اشتغال و کارآفرینی، جوانان، بانوان و خانواده و... اشاره کرد.

ایده شکل‌گیری جریان خادمیاری امام رضا(ع) با هدف توسعه خدمت بوده است.

اصل جریان خادمیاری یعنی اینکه هر فرد با هر تخصص در هر منطقه کشور با نیت خدمت به امام رضا (ع) خدمتی بی‌منت به یک محروم انجام دهد که این خدمات اگر به صورت جمعی انجام شود، گره‌ بزرگتری را از مشکلات جامعه باز خواهد کرد.

نهال نوپای خادمیاری سال 1395 در استان چهار محال و بختیاری پایه‌گذاری شد و از ابتدای کار تا سال 98 بدون تبلیغ گسترده، افرادی که علاقمند بودند ثبت‌نام و روند اداری لازم را طی کردند.


بیشتر بخوانید


کانون‌ خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیار، به زودی طرح شناسایی مجدد توانمندان خادمیاری را آغاز خواهد کرد و افرادی که فعالیت های شاخص و یا توانمندی ویژه ای داشته باشند دعوت و در قالب خادمیار و یاور رضوی ساماندهی می شوند.

تا یک ماه آینده، در تمامی شهرهای چهارمحال و بختیاری کانونهای خدمت ضوی دایر خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار