مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:با تلاش اکیپ راهداری راه‌های ۱۱ روستای فریدون‌شهر که بر اثر بارش برف بسته شده بود بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - منصور شیشه‌فروش گفت: جبهه هوایی که در روز‌های اخیر در استان فعال بود باعث کاهش دما و ثبت دمای منفی ۱۴ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد در مناطق غرب و جنوب استان و منفی ۹ تا ۱۱ درجه سانتی‌گراد در شهر اصفهان شد.

روز گذشته نیز دمای هوا در بوئین میاندشت منفی ۲۱ درجه سانتی‌گراد ثبت شد و اکثر مناطق استان نیز دمای زیر صفر داشتند و حتی دمای هوا در شهرستان کاشان به منفی هفت درجه و شهرستان خور به منفی چهار درجه رسید همچنین کاشان با منفی هفت درجه و خور با منفی چهار درجه زیر صفر بوده و بیشتر مناطق غرب و جنوب هم ۱۴ تا ۱۵ درجه زیر صفر هستند و دمای هوای مناطق مرکزی هم بین ۹ تا ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر ثبت شده است.

او می‌گوید بازگشایی راه ۱۱ روستای پشتکوه دوم فریدون‌شهر، وزوه، کاهگان علیا، کاهگان سفلی، کاهگانک، وستگان، کلوسه، کمران، گوکان، وهرگان، تهلگی که به دلیل شدت یخ زدگی، کولاک و همچنین ریزش بهمن در سه روز گذشته بسته بود با تلاش سه اکیپ راهداری باز شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: یک فروند بالگرد امدادی، ۱۵۰ تخته چادر و سه دستگاه کامیون نیز از طریق هلال‌احمر برای کمک به سیل‌زدگان استان کرمان و یک اکیپ برف روبی هم از اداره راهداری استان به مناطق الیگودرز استان لرستان برای بازگشایی راه‌ها، اعزام شدند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.