نسخه GT۳ RS پورشه ۹۱۱ در حال آزمایش دیده شد

نسخه GT۳ RS خودروی پورشه ۹۱۱ در طول آزمایش در هوای سرد، به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - نسخه GT۳ RS پورشه ۹۱۱، اکنون برای آزمایش در هوای سرد در سوئد است. عکاسان خبری تصاویری را ثبت کرده اند که نگاهی جامع به وضعیت فعلی نسخه آینده پورشه ۹۱۱ دارد.

به گزارش موتور وان، نمای جلوی این خودرو شبیه به نسخه GT۳ استاندارد است. در برخی از قسمت‌ها برچسب‌های استتاری دیده می‌شود که نشان می‌دهد این شرکت چیزی را پنهان کرده است. علاوه بر این، دریچه‌های کاپوت به طور قابل توجهی بزرگتر از مدل معمولی است.

پورشه سخت تلاش کرده تا طراحی گوشه‌ها را پنهان کند. به نظر می‌رسد دریچه‌هایی در برخی نقاط وجود دارد. همچنین در پشت خودرو، یک بال وجود دارد و طراحان موادی را روی پایه‌ها قرار داده‌اند تا طراحی واقعی آن را پنهان کنند. روی سپر نیز نوار‌هایی وجود دارد تا قسمت‌هایی از آن را پنهان کند.

نسخه GT۳ RS پورشه ۹۱۱

طبق گزارش‌ها مدل GT۳ RS از همان موتور ۴.۰ لیتری قبلی استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود خروجی کمی بیشتر از ۵۲۰ اسب بخار (۳۸۳ کیلووات) نسل قبلی است. گفته می‌شود این خودرو جعبه دنده دوکلاچه دارد.

احتمالا از GT۳ RS در اواخر امسال رونمایی خواهد شد، اما هنوز دقیقا مشخص نیست که چه زمانی این خودرو راهی خیابان‌ها خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار