فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب از برگزاری رزمایش رزمی - ترکیبی سردار سرلشگر شهید حاج احمد کاظمی در منطقه جنوب غرب کشور خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا گفت: در رزمایش اقتدار تمامی یگان‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در منطقه جنوب غرب کشور حضور داشتند.

به گفته فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب یگان‌های شرکت کننده در این رزمایش با اجرای برنامه‌های رزمی و تاکتیکی آمادگی خود را برای دفاع از کیان و مرز‌های این نظام اسلامی به نمایش گذاشته و بار دیگر اقتدار خود را به رخ دشمنان کشاندند.

او می گوید: رزمندگان اسلام همواره مقتدرانه آماده دفاع از مرز‌های این کشور اسلامی بوده و هیچ تهدیدی نمی‌تواند مقابل این اقتدار نیرو‌های آماده، تاثیرگذار باشد.

این مقام مسئول گفت: از جمله اهداف برگزاری رزمایش رزمی -ترکیبی سردار سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی ارتقای سطح آمادگی یگان‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در منطقه جنوب غرب کشور و مرور و تمرین آخرین تاکتیک و روش‌های رزمی بوده است.

سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا گفت: بی شک برگزاری این رزمایش‌ها علاوه بر نشان دادن عزمت و اقتدار نیرو‌های مسلح به دشمنان، باعث ارتقای آمادگی رزمی و دفاعی نیرو‌ها می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.