فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: رزمایش اقتدار و امنیت به‌مناسبت چهلمین سالگی بسیج  از سوی گردان‌های امام علی (ع) و بیت‌المقدس شهرستان به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: رزمایش اقتدار و امنیت به‌مناسبت چهلمین سالگی بسیج  از سوی گردان‌های امام علی (ع) و بیت‌المقدس شهرستان به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

او با اشاره به تهدیدات و شیطنت‌های دولت‌های استکباری و همراهی عده‌ای فریب خورده و اغتشاش‌گر افرود: به منظور آمادگی با هر گونه بحران تمرینات تاکتیکی خاصی برای گردان‌ها پیش‌بینی شده است.

کریم‌پور با بیان اینکه برگزاری این قبیل رزمایش‌ها در افزایش آمادگی بسیجیان بسیار موثر است تصریح کرد: این رزمایش با هدف اقتدار بسیج، بالا بردن توان مقابله با ناآرامی‌ها، اغتشاشات شهری و آموزش‌های مرتبط به‌صورت مشترک با نیروی انتظامی در وضعیت‌های مختلف برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ادامه داد: احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر بوده و نعمت امنیت یک از نعمات خفیه الهی است و یکی از ماموریت‌های سپاه و بسیج، برقراری امنیت بوده که در این ۴۰ سال به‌خوبی در کنار سایر نیرو‌های مسلح انجام وظیفه کرده است برقراری و اجرای گشت‌های شهری رضویون با کمک پایگاه‌های مقاومت شهری در همین زمینه بود.

این مقام مسئول گفت: بسیج مملو است از مجاهدت و خدمت و ایثار و فداکاری بسیجیان به گونه‌ای که هر زمان انقلاب اسلامی ما از سوی دشمنان خارجی و مزدوران داخلی تهدید شده است بلافاصله بسیج در صحنه حاضر شده و به یاری و امداد اقدام نموده است.

انتهای پیام/م
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.