استاندار خراسان جنوبی سوء مدیریت در طی سالیان اخیر را دلیل مشکلات حال حاضر مردم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - قناعت استاندار خراسان جنوبی در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان خوسف گفت: اگر در حال حاضر مردم ما در مشکلات قرار دارند، این مشکلات ربطی به نیروهای انقلابی ندارد و به دلیل سوء مدیریت هایی است که رخ داده است.

او گفت: رهبری مقام معظم رهبری و اخلاص نیروهای مسلح سبب شده است تا ایران در حوزه بین المللی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد.

قناعت گفت: دولت سیزدهم به دست جوانان انقلابی افتاده است و باید کمی صبر داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات قبلی را رفع کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ما می توانیم، شعاری است که می توان در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی به آن جامه عمل پوشاند.

او گفت: شرایط و مشکلات حوزه معیشت مردم، با فضای ایجاد شده حال حاضر در کشور قابل مدیریت است و می توانیم شاهد حل شدن آن باشیم.

قناعت گفت: در سفرهای شهرستانی که داشته ام، مسائل مختلف بررسی شده است و شهر خوسف نیز در اولویت قرار دارد و مشکلات آن بررسی خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در سفر شهرستانی به خوسف که در آینده انجام خواهد شد، مشکلات از پیش احصا شده در استان، در طول بررسی شده و با همت مدیران و کمک مردم حل خواهند شد.

قناعت در خصوص مسائل بین المللی گفت: در حال حاضر یمن محاسبات سعودی ها را به هم ریخته است و به جای اینکه تسخیر شود، در حال مقاومت و دفاع است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: این مقاومت ها در سایر کشورها مثل سوریه نیز در حال رخ دادن است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار