مسئول مرکز فضای مجازی سپاه خراسان جنوبی از تولید دو هزار اثر در مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سجاد رضایی مسئول مرکز فضای مجازی سپاه خراسان جنوبی از تولید دو هزار اثر در مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. سجاد رضایی صبح پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مباحث فضای مجازی از جمله مطالبی است که مقام معظم رهبری بارها در مورد اهمیت آن تأکید داشته اند.

وی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن جنگ رسانه ای است، بیان کرد: فعالیت شدید جبهه دشمن علیه جمهوری اسلامی در این عرصه وجود داشته که این جنگ تمام عیار همچنان ادامه دارد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی ادامه داد: در این جنگ دشمنان حتی ساعت ها و حتی برای لحظات هم برنامه ریزی می کنند تا بتوانند از این فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی بهره ببرند.

رضایی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی با دو رویکرد شبکه سازی دقیق و فعالانه جریان سازی هم افزا فعالیت می کند، عنوان داشت: در مقابل این اقدامات که دشمن علیه ایران انجام می دهد،نیروهای انقلابی برنامه های خوبی دارند تا جلوی توپخانه دشمن را بگیرند و در عملیات های تهاجمی دشمن را به عقب برانند.

وی با بیان اینکه در این راستا در سازمان فضای مجازی بسیج از سال ۹۱ برنامه های خوبی پیش بینی شده است، بیان داشت: طی دو سال گذشته به این نتیجه رسیدیم باید از ظرفیت بسیج و فعالان بسیجی در حوزه فضای مجازی حداکثر استفاده را برد و برنامه ریزی جدی انجام داد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مرکز فضای مجازی سپاه استان در چند معاونت کارهای جدی در این حوزه انجام داده است، افزود: شبکه سازی فعالان فضای مجازی در اینستاگرام، تلگرام، توئیتر از جمله این ها است.

رضایی با اشاره به شبکه قوی بسیج در توئیتر، بیان کرد: در ابتدای سال، اسرائیل هشتک های زیادی علیه جمهوری اسلامی داشت اما از تیرماه که فضای مجازی بسیج وارد این حوزه شد اولین ترندهای توئیتر دست نیروهای انقلابی و بسیجی است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۷۵ هزار توئیت و پست محتوای انقلابی کار شده است، بیان کرد: همچنین در اجلاسیه دو هزار شهید استان نزدیک به هفت هزار توئیت و پست انقلابی منتشر شد و تبدیل به هشتک پنجم کشور شد.
هشتک چله افتخار ترند ۱ توئیتر فارسی شد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه همچنین در آستانه ۹ دی ماه هشتک چله افتخار تعریف شد، بیان کرد: این هشتک با تولید ۱۱ هزار محتوا ترند اول توئیتر فارسی شد.

رضایی اضافه کرد: همچنین در شبکه اجتماعی اینستاگرام که رویکرد فرهنگی دارد و اثرات نامطلوب فرهنگی نیز دیده می شود نیروهای بسیجی نزدیک به ۱۸۰ هزار پست اجتماعی انقلابی کار کرده اند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه خراسان جنوبی از تولید یک هزار و ۷۰۰ اثر گرافیکی و عکس نوشته از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: همچنین در این مدت ۲۰۰ فیلم و کلیپ و ۲۰ عنوان تولیدی در موشن گرافی تولید شده است.

رضایی افزود: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به دو هزار اثر در مرکز متنای استان تولید شده که در آینده نزدیک دو هزارمین تولید مرکز با موضوع انقلاب اسلامی رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی بخشی از کار ما در لایحه های مختلف بسیج است،تصریح کرد: در این راستا بیش از سه هزار نفر ساعت کارگاه های سواد رسانه ای برگزار شده و برنامه ریزی برای مربیان دوره های سواد رسانه ای نیز انجام شده است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی اضافه کرد: در حوزه رسانه های اینترنتی نیز بیش از هزار و ۳۰۰ خبر و گزارش تولیدی با محور و محتوای روز انجام شده است.

انتهای پیام/ت/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار