مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: به دلیل کولاک شدید برف محور توسکستان و خوش ییلاق مسدود شد .

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - مهدی میقانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بارش شدید باران در بیشتر محورهای استان شروع شده است و در محورهای کوهستانی هم با برف و کولاک مواجه هستیم .


مهدی میقانی افزود: به دلیل شدت برف و کولاک و برای ایمنی رانندگان ، جاده توسکستان که گرگان را به شاهرود استان سمنان وصل می کند،  تا زمان مساعد شدن شرایط،  بسته شد .


او ادامه داد: محور ارتباطی خوش ییلاق  هم که محور ارتباطی آزادشهر  به شاهرود استان سمنان است نیز از بامداد امروز بسته شد .

 

به گفته میقانی ، سایر محورهای استان هم اکنون باز است و در صورت شدت بارش برف و کولاک احتمال مسدود شدن سایر راه های استان نیز وجود دارد و در صورت نیا ز، اطلاع رسانی خواهد شد .


به گفته میقانی ، تمامی دستگاه‌های امدادرسان در آماده‌باش کامل هستند و نیروهای راهداری هم برای باز کردن جاده ها در راههای استان مستقر هستند .


هواشناسی گلستان از فعالیت سامانه سرد و بارشی از شامگاه پنج شنبه خبر داده بود . پیش بینی شده این سامانه پر قدرت از شامگاه پنجشنبه تا بامداد شنبه فعال است و در مدت فعالیت آن برف و کولاک و کاهش دما همه مناطق استان را فرا می گیرد.


بر اثر فعالیت این سامانه، ساکنان مناطق مرتفع و کوهستانی گلستان علاوه بر بارش برف ، هوای منفی 12 درجه را تجربه خواهند کرد و احتمال ریزش برف در شهرهای استان به ویژه در مناطق شرقی استان مانند مراوه تپه ، کلاله و علی آباد کتول وجود خواهد داشت.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.