بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۵۵)؛

از دانلود اپلیکیشن ضبط صدا تا دانلود برنامه های ویرایش فیلم و عکس

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۵۵)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان - این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید


دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom 2.4.0

برنامه PhotoRoom  یک اپلیکیشن ویرایش حرفه‌ای و حذف پس زمینه تصاویر است. این نرم افزار امکانات گوناگونی را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما به نوعی می‌توان گفت که تعداد زیادی از آن‌ها مختص کاربران علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی است.

کاربران به وسیله گزینه‌های موجود قادر خواهند بود تنها با چند بار لمس صفحه نمایش استوری‌هایی زیبا را ایجاد کرده و یا کاور‌هایی فوق العاده را برای پست‌های خود خلق کنند. اصلی‌ترین ویژگی موجود که تیم توسعه دهنده مانور ویژه‌ای روی آن داشته است امکان حذف و جایگزین کردن پس زمینه تصاویر است. شما خواهید توانست به آسانی هرچه تمام‌تر پس زمینه تصاویر را حذف کرده و یک زمینه بی نقص را برای آن‌ها انتخاب نمایید. بیش از هزار الگوی مختلف برای انواع ویرایش‌ها در دسترس شما قرار دارد که استفاده از آن‌ها تنها به خلاقیتتان بستگی خواهد داشت.

ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom برای اندروید

دانلود برنامه ویرایش تصاویر PhotoRoom


دانلود مرورگر فایرفاکس Firefox Browser fast & private 96.2.0

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند. مرورگر مذکور تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Browser

دانلود مرورگر فایرفاکس Firefox Browser fast & private


دانلود برنامه ضبط صدا اندروید Voice Recording App 1.01.61.0114

با گذر زمان، پیشرفت فناوری به انسان‌ها کمک کرده تا لحظات مختلف را توسط دوربین و یا دستگاه‌های متفاوت ضبط کنند. این امر به افراد این امکان را داده تا شرایط مهم را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تمایل اقدام به ثبت و ذخیره آن در سیستم‌های خود کنند.

یکی از مواردی که به اشخاص بسیار کمک کرده امکان ضبط صدا است. کاربران سراسر دنیا با وجود این قابلیت می‌توانند کلاس‌ها، جلسات و گردهمایی‌های مهم را ضبط کنند و بعدا باز به آن‌ها گوش دهند. نرم افزار Voice Recorder یکی از برنامه‌های قدرتمند ضبط صدا است و با استفاده از این نرم افزار می‌توانید صدا‌ها را با کیفیت بالا ضبط کرده و در پوشه‌های دلخواه خود ذخیره کنید.

قیمت اپلیکیشن Voice Recording App در گوگل‌پلی ۹.۹۹ دلار است و توانسته امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

ضبط صدا اندروید

دانلود برنامه ضبط صدا Voice Recording App


دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 219.0.0.0.39

اینستاگرام نرم‌ افزاری محبوب برای گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.


دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری Chrome Canary 99.0.4834.0

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آنها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود Chrome Canary

دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری Chrome Canary


دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo 9.1.0

یکی از ویژگی‌هایی که بسیاری از کاربران استفاده می‌کنند، ویرایش کردن ویدئوهای درون گوشی است. این قابلیت می‌تواند به کاربران زیادی کمک کند تا بتوانند بهترین ویدئوها را از فایل‌های موجود در دستگاه خود بسازند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برنامه Viva Video Pro یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش ویدئو در گوشی‌های هوشمند است. به‌ وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدئوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo

دانلود اپلیکیشن ویرایش ویدئو VivaVideo


دانلود نسخه جدید برنامه رادیو آنلاین TuneIn Radio Pro 28.3.1

همواره رسانه‌های جمعی با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه هستند. اولین رسانه دسته جمعی جهان رادیو بود که در سال‌های اخیر توجه بسیار کمی به آن شده، اما هنوز هم افراد زیادی طرفدار این رسانه هستند و برنامه‌های آن را دنبال می‌کنند.

نرم افزار TuneIn Radio Pro – Live Radio قدرتمندترین برنامه پخش آنلاین شبکه‌های رادیویی است که در آن تمامی شبکه‌های رادیویی جهانی وجود دارد و کاربر می‌تواند به کانال‌های موجود در دو باند AM و FM دسترسی داشته باشد. این نرم افزار دارای امتیاز ۴.۱ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.

دانلود برنامه رادیو آنلاین TuneIn Radio Pro

دانلود برنامه رادیو آنلاین TuneIn Radio Pro


دانلود آیکون پک اندرویدی Vera Icon Pack 4.6.9

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته است اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند. اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با نرم‌افزار Vera Icon Pack تصویر پس‌ زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارkد، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

دانلود Dove Icon Pack 1.1-8 – آیکون پک سبک اندروید

دانلود آیکون پک Vera Icon Pack


دانلود اپلیکیشن برقراری ارتباط 1416/1.0.0.2021206203 Microsoft Teams

در شرایط امروز و به ویژه در ایام قرنطینه و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کارها به صورت دورکاری و از طریق شبکه اینترنت انجام می‌شوند.

شرکت مایکروسافت به تازگی از نرم افزاری جدید رونمایی کرده که برای ایجاد ارتباط سریع و امن بین اعضای یک تیم کاری طراحی شده است و به کاربران امکان تماس تصویری و یا برگزاری جلسات آنلاین را خواهد داد. همچنین کاربران می‌توانند در محیط این نرم افزار به برنامه ریزی برای کارهای تیم خود بپردازند.

دانلود Microsoft Teams

دانلود اپلیکیشن Microsoft Teams


دانلود ویرایشگر ویدئویی کاین مستر KineMaster 5.2.9.23390

اپلیکیشن KineMaster یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش ویدئو در گوشی‌های هوشمند است. به‌ وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدئو‌های خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید کار‌هایی مانند نرم‌افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابه‌جایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید.

این نرم‌افزار در حال حاضر جزو برترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم در سیستم عامل اندروید است و توانایی گرفتن خروجی از ویدئوها با کیفیتی بسیار بالا را دارد. از ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار می‌توان به تغییر میزان نور در ویدئو، اضافه کردن افکت‌های مختلف در محل اتصال دو ویدئو به یکدیگر و نوشتن متن با فونت‌های مختلف اشاره کرد. در این نرم‌ افزار امکان اضافه کردن تصویر به ویدئو نیز وجود دارد و نرم‌افزار کاین مستر از تمامی فرمت‌های تصاویر پشتیبانی می‌کند.

دانلود KineMaster

دانلود ویرایشگر ویدئویی کاین مستر KineMaster


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار