بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۵۲)؛

از دانلود برنامه های ویرایش عکس و فیلم تا دانلود اینستاگرام لایت

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۵۲)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید


دانلود برنامه اینستاگرام لایت Instagram Lite 282.0.0.3.117

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای سیستم عامل‎های مختلف است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آنها لذت ببرید.

نسخه جدید و کم حجم این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram Lite

دانلود برنامه اینستاگرام لایت


دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo 9.0.6

یکی از ویژگی‌هایی که بسیاری از کاربران استفاده می‌کنند، ویرایش کردن ویدئوهای درون گوشی است. این قابلیت می‌تواند به کاربران زیادی کمک کند تا بتوانند بهترین ویدئوها را از فایل‌های موجود در دستگاه خود بسازند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برنامه Viva Video Pro یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش ویدئو در گوشی‌های هوشمند است. به‌ وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدئوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo

دانلود اپلیکیشن VivaVideo


دانلود برنامه مسدود سازی تبلیغات اینترنتی Adguard Full 4.0.71

گسترش اینترنت و دسترسی آسان به آن موجب شده است که افراد سودجو برای کسب درآمد دست به ایجاد تبلیغات نامتعارف بزنند و یا اینکه با به سرقت بردن اطلاعات کاربران، از آن‌ها اخاذی کنند! علاوه بر این سایت‌های جعلی نیز زیاد شده که با ورود به آن‌ها و انجام هر گونه تراکنشی تمامی اطلاعات کارت‌های بانکی شما به سرقت می‌رود و موجودی حساب شما در مدتی کوتاه، خالی می‌شود.

 Adguard Premium Unlocked عنوان برنامه‌ای منحصر به فرد با پشتیبانی از قابلیت‌هایی خاص در زمینه مسدود سازی تبلیغات و تهدید‌ها است که یک تجربه‌ بی نظیر را در وبگردی برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد. این نرم افزار را می‌توان ترکیبی پیشرفته از سیستم ضد تبلیغات، حفاظت حریم خصوصی و کنترل والدین دانست که در نوع خود بی نظیر بوده و کاربران زیادی را در سیستم عامل‌های گوناگون به خود اختصاص داده است. تنها کافی است برنامه را نصب و اجرا کنید تا تمامی فعالیت‌های شما در پس زمینه رصد شده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی به شما اطلاع داده شود.


دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی Microsoft To Do 2.59.235

برنامه ریزی روزانه یک امر مسلم برای افراد موفق است، اگر می‌خواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید، می‌بایست برنامه ریزی روزانه مناسب داشته باشید. برای انجام برنامه ریزی مناسب و دقیق، ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی Microsoft To Do: Reminder را پیشنهاد می‌کنیم که توسط یکی از برترین شرکت‌های دنیا، مایکروسافت، توسعه یافته است.

با این برنامه کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های خود را طبق تاریخ و اولویت‌هایشان زمان‌بندی کنند و هیچ‌زمان آن‌ها را فراموش نکنند. نرم افزار Microsoft To Do: Reminder همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد.

دانلود Microsoft To Do


دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 217.0.0.0.274

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

تصویر اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام


دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro 9.5.9

برنامه VideoShow Pro از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌های ویدئو ادیتور و ویرایش فایل‌های تصویری برای سیستم عامل اندروید است.

شما با VideoShow قادر خواهید بود به راحتی و در محیطی یک پارچه روی ویدئو‌های خود تغییرات دلخواهتان را اعمال نمایید و با کار‌هایی همچون تبدیل چند عکس، ویدئو‌هایی خارق العاده و حرفه‌ای را خلق کنید! اگر دوست دارید روی ویدئو‌های خانوادگی خود متن‌هایی زیبا را قرار دهید، این برنامه مناسب است.


دانلود برنامه استودیو عکس قدرتمند PicsArt 18.7.3

برنامه PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم‌افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به‌ راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید. 

صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این برنامه فوق‌العاده است. این نرم افزار با داشتن قابلیت‌های بسیار زیاد می‌تواند به کاربران برای ویرایش فوق‌العاده یک تصویر کمک کند. شما با دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به دنیای جدیدی قدم بگذارید که بسیاری در حال استفاده از آن هستند.

دانلود PicsArt

دانلود برنامه استودیو عکس PicsArt


دانلود مرورگر مایکروسافت اج Microsoft Edge Preview 96.0.1054.62

برنامه مایکروسافت اج مناسب برای همگام سازی محتوا و داده‌های یکپارچه با نسخه ویندوزی مرورگر است که از سرعت و امنیت بالا در مرور صفحات وب برخوردار است. این برنامه همچنین از سازماندهی و بهینه سازی عناصر موجود در یک صفحه بهره می‌برد که توانایی اسکن کیو آر کدها را دارد.

کاربران این برنامه می‌توانند با علامت گذاری صفحات وب به عنوان علاقه‌ مندی‌ها، آن‌ها را دسته بندی کنند. مایکروسافت توانسته با ایجاد این ارتقاها در برنامه خود، شهرتش را در بین مرورگرها به دست آورد و سال‌های موفقی را شروع کند.
 
برنامه Microsoft Edge

دانلود مرورگر مایکروسافت اج Microsoft Edge Preview


دانلود جست‌و‌جوی سریع گوگل Google Go 3.44.417337192

جست‌وجو در فضای مجازی برای یافتن پاسخ سوال‌ها، رفتاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و آن‌ها ترجیح می‌دهند تا با برخورداری از یک مرورگر مناسب به حداکثر سرعت در دسترسی به پاسخ‌ها برسند.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google Go می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن جست‌وجوی خود را انجام دهند.

اپلیکیشن Google Go

دانلود جست‌و‌جوی سریع گوگل Google Go


دانلود موزیلا فایرفاکس بتا Firefox for Android Beta 96.0.0.5

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند، زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند. مرورگر مذکور تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن این برنامه می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox for Android Beta

دانلود موزیلا فایرفاکس بتا Firefox for Android Beta


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.