در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۴۸)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید


دانلود Notification History – برنامه تاریخچه نوتیفیکیشن دریافتی اندروید

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که سیستم عامل اندروید دارد بدون شک اعلانات است که به کمک این ویژگی کاربران می‌توانند از دریافت هر گونه پیام و تماس از دست رفته مطلع شوند. اما گاه برای شما پیش آمده که یک اطلاعیه را علی رغم اهمیت بسیار زیاد به صورت اتفاقی پاک کرده‌اید و دیگر به متن آن دسترسی نداریم در چنین مواقعی برنامه تاریخچه نوتفیکیشن دریافتی اندروید به شما کمک کند.

 برنامه تاریخچه نوتفیکیشن دریافتی اندروید

دانلود Notification History


دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger Beta 2.21.25.11

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های پیام رسان برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتساپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتساپ یک پیام‌ رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌ رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.


دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 216.0.0.0.89

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

تصویر اینستاگرام

دانلود اینستاگرام


دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome: Fast & Secure 96.0.4664.92

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری نماید و مصرف اینترنت شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی‌نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده که در ادامه می‌توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود کروم

دانلود مرورگر گوگل کروم


دانلود اپلیکیشن لانچر لینکس Lynx Launcher 1.3.2.8-1121

اگر شما نیز جزو کاربران دائمی سیستم عامل اندروید باشید پس بدون شک به دنبال شخصی سازی محیط گوشی هوشمند خود هستید. اما همیشه بهترین روش برای شخصی سازی، راهی است که بیشترین تغییرات را در گوشی شما ایجاد کند.

لانچرها را می‌توان یکی از بهترین ابزار شخصی سازی اندروید دانست که گزینه های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کمک می‌کند که رابط کاربری در سطوح بسیار بالایی شخصی سازی شود. نرم افزار Lynx Launcher عنوان یک لانچر ساده، سریع و زیبا اندرویدی می باشد که توسط N116 Soft توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. لینکس یک لانچر ساده با محیطی زیبا که جذابیت صفحه نمایش اسمارت فون شما را چندین برابر می کند.

دانلود A برنامه

دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری Chrome Canary 98.0.4749.0

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آنها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود Chrome Canary

دانلود مرورگر کروم قناری


دانلود آیکون پک Reev Pro 4.0.4 مخصوص اندروید

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند. اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با نرم‌افزار Reev Pro تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارند، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

دانلود آیکون پک مینیمال زیبا Reev Pro 3.8.6 اندروید

دانلود آیکون پک Reev Pro 


دانلود برنامه نقشه‌های گوگل Google Maps 11.10.1

نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی است. این نرم افزار شرکت گوگل، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر است که می تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل‌های متنوع، مرور آفلاین نقشه‌ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار کاربر قرار دهد. این نرم افزار در گوگل پلی نزدیک به ۵ میلیارد بار دانلود شده است.

نقشه گوگل مپ

دانلود برنامه نقشه‌های گوگل


دانلود کیبورد شرکت گوگل Gboard 11.2.10.404227572

نرم‌افزار Google Keyboard بهترین برنامه کیبورد برای گوشی‌های هوشمند است. همانطور که از نامش پیداست، این نرم‌افزار توسط شرکت گوگل ساخته شده و توانسته لقب قدرتمندترین کیبورد را از آن خود کند.

 یکی از قابلیت های این کیبورد تایپ به وسیله یک دست است. به این طریق که با کشیدن دست بر روی حرف، می‌توانید کلمه مورد نظر خود را تایپ کنید و این باعث افزایش سرعت در نوشتن نیز می‌شود. همچنین این نرم‌افزار به مترجم نیز مجهز شده است. به این طریق می‌توانید هنگامی که جمله ای را تایپ می‌کنید، ترجمه شده آن جمله را به زبان دلخواه خود دریافت کنید.

دانلود Gboard

دانلود کیبورد گوگل


دانلود برنامه رسمی موتور جست‌وجوی گوگل Google App 12.46.22

جست‌وجو در فضای مجازی برای یافتن پاسخ سوال‌ها، رفتاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و آن‌ها ترجیح می‌دهند تا با برخورداری از یک مرورگر مناسب به حداکثر سرعت در دسترسی به پاسخ‌ها برسند.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google App می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن، جست‌ و جوی خود را انجام دهند.

دانلود Google App

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار