بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۵۴)؛

از دانلود مرورگر اینترنت کم حجم تا دانلود ام ایکس پلیر پرو

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۵۴)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان - این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید


دانلود برنامه ساخت رمز موقت Microsoft Authenticator 6.2201.0239

امنیت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زندگی مجازی است. برای داشتن امنیت شما باید بتوانید اطلاعات کاربری منحصر به فردی داشته باشید و از آن‌ها محافظت کنید. در واقع محافظت از رمز عبور مانند محافظت از مرز یک کشور است. رمز عبور خوب می‌تواند شما را از اتفاقات بدی مانند هک شدن اطلاعات و موارد این چنینی محافظت کند. 

البته همیشه رمزهای عبور نمی‌توانند به تنهایی شما را محافظت کنند؛ به همین دلیل نرم افزارهای دیگری به کمک آنها آمده‌اند. این برنامه‌ها با فعال سازی رمز دو مرحله‌ای امنیت حساب کاربری شما را چند برابر می‌کنند. با فعال سازی رمزهای دو مرحله‌ای می‌توانید امنیت حساب کاربری خود را چند برابر کرده و به نوعی آن را برای سودجویان غیرقابل دستیابی کنید.

نرم افزار  Microsoft Authenticator یکی از بهترین برنامه‌ها برای این کار است که به شما کمک می‌کند به راحتی برای حساب کاربری خود رمز دو مرحله‌ای فعال کنید و آن را تا زمانی که دوست داشتید فعال نگه دارید.

دانلود برنامه Microsoft Authenticator

دانلود برنامه Microsoft Authenticator


دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro 9.6.3

برنامه VideoShow Pro از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌های ویدئو ادیتور و ویرایش فایل‌های تصویری برای سیستم عامل اندروید است.

شما با VideoShow قادر خواهید بود به راحتی و در محیطی یک پارچه روی ویدئو‌های خود تغییرات دلخواهتان را اعمال نمایید و با کار‌هایی همچون تبدیل چند عکس، ویدئو‌هایی خارق العاده و حرفه‌ای را خلق کنید! اگر دوست دارید روی ویدئو‌های خانوادگی خود متن‌هایی زیبا را قرار دهید، این برنامه مناسب است.

دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro

دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro


دانلود برنامه نقشه‌های گوگل Google Maps 11.12.3

نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی است. این نرم افزار شرکت گوگل، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر است که می تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل‌های متنوع، مرور آفلاین نقشه‌ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار کاربر قرار دهد. این نرم افزار در گوگل پلی نزدیک به ۵ میلیارد بار دانلود شده است.

نقشه گوگل مپ

دانلود برنامه نقشه‌های گوگل Google Maps


دانلود برنامه رسمی موتور جستجوگر گوگل اندروید Google App 12.48.25

جست‌وجو در اینترنت برای یافتن پاسخ سوال‌ها، کاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و سرعت بالای جست‌وجو یکی از مولفه‌ها برای انتخاب یک موتور جست‌وجو است.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google App می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن، جست‌ و جوی خود را انجام دهند. اپلیکیشن Google App تا به امروز بیش از پنج میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی دانلود شده و در صدر برترین برنامه های جستجوگر قرار دارد.

دانلود Google App

دانلود برنامه موتور جستجوگر گوگل Google App


دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 218.0.0.0.72

اینستاگرام نرم‌ افزاری محبوب برای گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

تصویر اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام


دانلود مرورگر فایرفاکس Firefox Browser fast & private 96.1.1

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند. مرورگر مذکور تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Browser

دانلود مرورگر فایرفاکس


دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری Chrome Canary 99.0.4815.0

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آنها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود Chrome Canary

دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری


دانلود آیکون پک کارتونی Poppin 2.2.0 با طراحی سه بعدی

برنامه Poppin icon pack ، یک مجموعه آیکون با طراحی سه بعدی کارتونی، مخصوص سیستم عامل اندروید است. تمامی آیکون‌های موجود در این برنامه با دست طراحی شده‌اند، برای همین دقت بسیار بالایی در جزئیات طراحی به کار رفته است.

علاوه بر این بهترین و بیشترین کیفیت ممکن ارائه شده تا در افزایش و کاهش اندازه، آیکون‌ها دچار افت کیفیت نشوند. برای نصب و استفاده از آیکون پک‌ها حتما باید لانچر روی گوشی شما نصب باشد. این برنامه از انواع لانچر‌ها مثل Nova، Action، ADW، Atom، Go، Google Now و … پشتیبانی می‌کند، اما لانچر پیشنهادی ما نوا لانچر است.

دانلود آیکون پک کارتونی

دانلود آیکون پک کارتونی Poppin


دانلود ام ایکس پلیر پرو MX Player beta 1.43.1

با اطمینان می توان گفت نرم افزار MX Player Pro یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلیر‌های گوشی است. با این نرم افزار قدرتمند می‌توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید.

این پلیر امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم‌ها را نیز به کاربران می‌دهد. با داشتن برنامه MX Player در تلفن خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت. نرم افزار مذکور از فرمت‌های فایل‌های avi, mpeg, mp۴, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, ۳gp, mkv به درستی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند تقریبا هر نوع فایلی صوتی و تصویری را در این برنامه اجرا کنند.

دانلود ام ایکس پلیر پرو

دانلود ام ایکس پلیر پرو MX Player beta


دانلود مرورگر اینترنت کم حجم و سریع 3.7.2 XBrowser

اپلیکیشن XBrowser – Super Fast & mini یک مرورگر وب کم حجم و در عین حال پر سرعت برای اندروید است. با این برنامه به راحتی هرچه تمام و با نهایت سرعت صفحات را یکی پس از دیگری باز کنید و مطمئن باشید تمامی جزئیات روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که موجب محبوبیت این مرورگر شده حجم بسیار پایین آن است. البته این حجم کم به معنای امکانات کم نیست؛ از مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در ایکس براوزر می‌توان به مسدود کننده خودکار تبلیغات اشاره کرد که یک مرورگر بدون مزاحمت را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

اگر شب‌ها از دستگاه اندرویدی خود استفاده می‌کنید، بهتر است استفاده از حالت شب را فراموش نکنید و هرگونه آسیبی را از چشم هایتان دور کنید.

تصویر برنامه

دانلود مرورگر اینترنت کم حجم XBrowser


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۴ دی ۱۴۰۰
اینستاگرام صهیون داره توی گوشی مردم جاسوسی میکنه. هرکی باهوش‌تره حذفش میکنه. اینستا الوده‌ست
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۰۸:۵۵ ۲۴ دی ۱۴۰۰
آموزش حذف حساب کاربری اینستاگرام صهیونیستی رو بگذارید به جای نصبش که اغلب مشکلات جامعه زیر سر این برنامه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۴ دی ۱۴۰۰
بهترین نرم افزار ها اینستاگرام؟!