رئیس سازمان حج و زیارت گفت: برای حج تمتع ۱۴۰۱ منتظر تصمیم عربستان هستیم، اما آمادگی کامل برای امور اجرایی در سازمان حج و زیارت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در صورت پذیرش شروط جمهوری اسلامی ایران درباره عمره شامل بازگشایی کنسولگری برای حمایت کنسولی از اتباع کشورمان و نیز تضمین و تامین عزت، کرامت و امنیت زائران ایرانی، مسئولان ذیربط تدارکات لازم برای اعزام‌های عمره مفرده در ظرفیت‌های مختلف را اندیشیده‌اند.

به گفته رشیدیان به دلیل الکترونیکی شدن سامانه‌های مختلف حوزه اجرایی در عربستان ارائه آموزش لازم به نیرو‌های ستادی و عوامل اجرایی برای بهره گیری هرچه بهتر از این سامانه‌ها در ارائه خدمات مطلوب به زائران کشورمان ضرورت دارد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تصمیم دولت عربستان در دو سال گذشته، هیچ زائر خارجی نتوانست به این کشور برای برگزاری اعمال حج تمتع وارد شود.


بیشتر بخوانید

پیش ثبت‌نام سفر زیارتی سوریه در تمامی استان‌ها انجام می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۳۰ دی ۱۴۰۰
سلام علیک این کسانی که ثبت نام کرد چه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۳۰ دی ۱۴۰۰
انجام مناسک حج از واجبات است با وجود زدن واکسن دولت عربستان حق ندارد مناسک حج را تعطیل کند با پذیرش تعداد کمتری باید مناسک حج انجام شود
انشاالله خداوند. ریشه آل سعود را بکند
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
تعداد محدود اجازه میدهد ایران خودش زائر نمی برد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۹ دی ۱۴۰۰
کاری نداره چند روزی بری درب سفارت عربستان بست بشینید به التماس حتما اجازه میدن این که کاری نداره...شما که سه تا دیپلمات فرستادید برای حاجی هم یک کاری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۲۳ ۲۹ دی ۱۴۰۰
اگه حجی انجام نمیشه // بیخود به این بابا حقوق میدید برای چی ؟؟
آخرین اخبار