نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی را معجزه قرن خواند و برتبیین اندیشه‌ها و دستاورد‌های آن تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان با بیان اینکه خیزش اسلامی و مردمی در سال ۵۷ براساس اذعان نظریه پردازان علوم اجتماعی و سیاسی جهان یک رویداد و حرکت شگفت انگیز بود، گفت : انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل از اعجاز رویداد‌های سیاسی جهان بوده است.

حضور امسال مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پر معناست از این رو باید برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کنار برنامه‌های عمومی در فضای مجازی محتوا‌های فاخر تولید شود.

جوانان ایرانی به پشتوانه آرمان‌های دینی در انقلاب پیروز شدند و در این میان حادثه تاریخی ۱۹ دی در شهر قم و چهلم شهدای این حادثه در تبریز نقطه عطف پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بود.

در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های ایام الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن را تحت الشعاع قرار گرفت که امسال باید تلاش شود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حضور و مشارکت پرشور مردم در جشن‌های انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن در سالگرد پیروزی انقلاب پر نشاط اجرا شود.

انقلاب کار‌های بزرگی انجام داده است و اگر ایرادی هست در سایه عملکرد ضعیف مسئولان اجرایی است، اما مردم با وجود این مشکلات به آینده امیدوارند و در روز‌های حساس و زمانی که فشار‌های دشمن زیاد است در میدان حاضر هستند.

باید انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جدید محور تمامی برنامه‌ها باشد و تنها به چراغانی خیابان‌ها اکتفا نشود بلکه دستاورد‌های نظام اسلامی را به جوانان تبیین کنید.

باید به موازات برنامه‌های دیگر به تولید محتوای ماندگار و اثرگذار در فضای مجازی اهتمام جدی شود.

برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان ۲۳ کمیته تشکیل شده است.

حجت الاسلام اسکندری طراوت، تازگی و خلاقیت در برنامه‌ها و انسجام و همدلی را محور برنامه‌های دهه فجر امسال برشمرد و افزود: در برنامه‌ها توجه به جوانان و نوجوانان و مردم محور بودن مراسم با توجه به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، مورد تاکید می‌باشد.

امسال با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، مخصوصاً راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک بار دیگر قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.