مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصورت حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  سرهنگ یحیی حیدری ، گفت : دهه فجر انقلاب اسلامی دهه قدرت نمایی است و مردم همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان داده اند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های این دهه بخصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک بار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

عدم روشنگری و بیان صریح از سوی مسئولین و علما باعث شده است تا امروز عده‌ای با جسارت به تطهیر حکومت پهلوی و دفاع از آن در فضای مجازی بپردازند.

دشمن عملیات روانی هوشمندانه‌ای را در دست اجرا دارد و با بزرگ نمایی مشکلات درصدد بهره برداری از شرایط موجود است، درحالی که موفقیت در تأمین واکسن و مهار کرونا توسط نیرو‌های انقلابی یک دستاورد بزرگ بودکه هرگز آن گونه که شایسته بود بدان پرداخته نشد.

برگزاری ۱۵ یادواره شهدا در سطح روستا‌های شهرستان، ۵۰ جلسه روشنگری، برگزاری یادواره شهدای شهرستان و ده‌ها برنامه دیگر از جمله برنامه‌های این ستاد در طول دهه فجر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.