فرماندار بناب گفت: نظام جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده است، چرا که به صورت کامل و جامع اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی تبیین نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - شهریار فتحی   ، در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در بناب، دهه فجر را فرصتی مناسب برای روشنگری و تبیین اهداف عالی و ثمرات انقلاب اسلامی دانست و گفت : با مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب متوجه تفاوت فاحشی خواهیم شد که جای پرداختن زیاد دارد.

 ایران امروز به یک کشور خودکفا و سرآمد به خصوص در عرصه‌های نظامی و علمی تبدیل شده است و با اتکا به نیرو‌های جوان و تحصیلکرده در عرصه‌های علمی خوش درخشیده است.

 ایران امروز قدرت نوظهور منطقه است؛ ایران امروز حرف اول را در منطقه می‌زند در حالی که مواضع ایران در حصول نتیجه در تحولات منطقه‌ای مؤثر و تعیین کننده است همه کشور‌ها نیز بر آن واقفند.

به طور قطع در کنار این پیشرفت‌ها نواقصی هم وجود دارد که این نواقص و مشکلات نه از ناحیه نظام و انقلاب بلکه از ناحیه مدیران و مجریان بوده است.

دراین مراسم  سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه بناب به عنوان مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان معرفی شد.

شهرداری در جهت آذین بندی و ایجاد فضای مناسب و در خور شأن انقلاب اقدام کند و ادارات نیز در تبیین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی در حوزه کاری خود تلاش کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، دهه ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.