رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء حمله موفق مقاومت یمن علیه اهدافی در امارات را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - علی الاسدی حمله موفق مقاومت یمن علیه اهدافی در امارات را به جنبش انصارالله و سید عبدالملک الحوثی تبریک گفت و به حاکمان ابوظبی خاطرنشان کرد که بزرگ‌تر از قواره این رژیم کوچک شرارت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نُجَباء، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری از عملیات موشکی ـ پهپادی نیرو‌های یمنی در پاسخ به تجاوز‌های رژیم امارات استقبال کرد و نوشت: پیروزی‌های عنایت‌شده در مقابله با رژیم کوچک امارات، که منبع ویرانی و بازوی شرارت و استکبار در منطقه است، را به برادران آزاده‌مان در جنبش انصارالله و فرمانده پیروزشان «سید عبدالملک الحوثی» تبریک می‌گوییم.

شیخ «علی الاسدی» ضمن انتقاد از شیطنت‌های رژیم امارات در سطح منطقه، تصریح کرد: این دولت کوچک در تکاپو برای ایفای نقشی بزرگ‌تر از توانایی‌های خود می‌باشد و جامه‌ای بر تن کرده است که قواره حجم ناچیزش نیست!

او با اشاره به ضربه اخیر مقاومت یمن و هدف قرار دادن نقاط راهبردی دشمن، خاطرنشان گفت: این است ثمره زشتکاری، جنایت‌پیشگی و دشمنی رژیم امارات با حق در منطقه ما و سایر نقاط جهان.

روز گذشته رسانه‌ها از انفجار سه تانکر حامل نفت در منطقه المصفح در جنوب‌ غربی ابوظبی و آتش‌سوزی در فرودگاه پایتخت امارات خبر دادند.

امارات و عربستان به همراه یک ائتلاف عربی و حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از هفت سال پیش تاکنون به یمن حمله کرده و بسیاری از منابع بکر این کشور را به غارت بردند. همچنین طی حدود هفت سال جنگ در یمن بیش از ۱۷ هزار نفر کشته و ۲۶ هزار نفر از نظامیان و غیرنظامیان زخمی شده‌اند که از میان کشته شدگان ۴۲۷۰ تن کودک و ۲۸۵۰ تن زن هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار