سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: با مدیریت استاندار و همکاری مطلوب بین دستگاه‌های ذی ربط بازار در فارس روزانه رصد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  مجتبی دهقان پور سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس  در حاشیه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار که با حضور استاندار فارس در محل سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شد گفت: ذخایر راهبردی بسیار مناسب است و هیچ مشکلی در تامین کالا‌های اساسی نداریم.

او گفت:   آرامش بخشی و تعادل خوبی در بازار و در عمده محصولات حاکم است.

دهقان پور  شناسایی فروشگاه‌های امیشناسایی فروشگاه های امین با کمک اتاق اصناف را از مصوبات نشست کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار برشمرد و گفت: هدف راه اندازی این فروشگاه ها عرضه کالا با نرخ مصوب برای قشرهای کم درآمد است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به راه اندازی فروشگاه‌هایی برای عرضه محصولات کشاورزی با همکاری سازمان میادین و تره بار شهرداری اشاره کرد و گفت: در روز‌های آتی با شهرداری در این زمینه نشست‌های برگزار می‌شود.

او گفت: فروشگاه های مذکور با هدف عرضه مستقیم محصول از مزرعه و کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده راه اندازی می شود و انتظار می رود بر حسب دستور استاندار تا دهه فجر این فروشگاه ها در نقاطی از استان فارس مستقر شوند.

دهقان پور گفت: ذخایر برنج وارداتی در شرکت غله استان فارس مناسب است و در فروشگاه‌ها به وفور پیدا می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.