رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، میلواکی باکس و آتلانتا هاکس به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم آتلانتاهاکس توانست با درخشش تری یانگ با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۴ میلواکی مدافع عنوان قهرمانی را سکشت دهد تا هجدهمین پیروزی خود را کسب کند. آتلانتاهاکس با پیروزی در این دیدار با ۱۸ پیروزی و ۲۵ شکست در رده دوازدهم جدول کنفرانس شرق ایستاده است. میلواکی باکس هم در این دیدار نوزدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۷ پیروزی و ۱۹ شکست در رده پنجم جدول کنفرانس شرق قرار گرفته است.

در این دیدار تری یانگ از آتلانتاهاکس با کسب ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم کریس میدلتون از میلواکی با کسب ۳۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر مهم دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های لس آنجلس لیکرز و بوتاجاز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم لیکرز با درخشش لبران جیمز با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۵ یوتاجاز را از پیش رو برداشت تا بیست و دومین پیروزی برای یاران لبران در این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا ثبت شود. لیکرز در حال حاضر با ۲۲ پیروزی و ۲۲ شکست به رده هشتم کنفرانس غرب رسید. یوتاجاز هم در این دیدار پانزدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۹ پیروزی و ۱۵ شکست در رده سوم جدول کنفرانس غرب باقی ماند.

در این دیدار لبران جیمز از لیکرز با کسب ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم رودی گوبرت از یوتاجاز با کسب ۱۹ امتیاز و ۱۶ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • شیکاگو بولز ۱۰۶ – ۱۱۹ ممفیس گریزلیز
  • ایندیاناپیسرز ۱۳۳ – ۱۳۹ لس آنجلس کلیپرز
  • میلواکی باکس ۱۱۴ – ۱۲۱ آتلانتاهاکس
  • پورتلند تریل بیلزرز ۹۸ – ۸۸ اورلند مجیک
  • تونتورپترز ۹۹ – ۱۰۴ میامی هیت
  • دالاس ماوریکس ۱۰۴ – ۱۰۲ اوکلاهما سیتی تاندر
  • فینیکس سانز ۱۲۱ – ۱۰۷ سن آنتونیواسپرز
  • لس آنجلس لیکرز ۱۰۱ – ۹۵ یوتاجاز

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.