مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا، مصرف گاز کردستانی‌ها در شبانه‌روز گذشته رکورد شکست و به ۱۵ میلیون مترمکعب در روز رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - احمد فعله‌گری گفت: مصرف گاز کردستانی ها در سال جاری بی سابقه بوده و در چند روز قبل روزانه ۱۱ تا ۱۲ میلیون مترمکعب گاز مصرف می‌شد که اکنون بدون احتساب نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به ۱۵ میلیون مترمکعب در شبانه‌روز گذشته افزایش یافته است.

فعله گری بر ضرورت مصرف بهینه گاز طبیعی توسط مشترکان بخش‌های مختلف تاکید کرد وگفت: در شبانه‌روز گذشته، در سقز یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب، بانه یک میلیون و ۴۵۰ هزارمترمکعب و دیواندره ۶۰۰ هزار متر مکعب مصرف گاز ثبت شد.

او با اشاره به اینکه در هیچ نقطه‌ای از استان قطعی گاز گزارش نشده است،گفت: اولویت این شرکت، تامین گاز مشترکان خانگی است، اما به واسطه پایداری شبکه، تمام مشترکان در بخش‌های مختلف اداری، خانگی و صنعتی از گاز طبیعی بهره‌مند بوده و قطعی یا افت فشار وجود نداشته است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خواستار رعایت دمای رفاه در منزل (۱۸ تا ۲۱ درجه) شد و اضافه کرد: مشترکان در فصل سرد در منزل از لباس گرم و پرده ضخیم برای اتاق‌ها استفاده کنند تا ناچار به افزایش مصرف گاز نباشند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: مصرف گاز ، گاز طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.