فرمانده سپاه عاشورا در مراسم یاد و خاطره ۲۲ شهید گلگون کفن دانشکده فنی تبریزگفت: دانشجویان یکی از برجسته‌ترین و موثرترین افراد در دفاع مقدس بودند که با اتکا به توان خود و تبعیت از فرمان امام (ره) توانستند در عین حال که دشمن ما را تحریم کرده بود، نیاز‌های رزمندگان را تامین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - سردار عباسقلی زاده  گفت: شهادت مظلومانه ۲۲ دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تبریز که با جاسوسی منافقان کوردل و بمباران عراق به شهادت رسیدند، گواهی تاثیرگذاری دانشجویان در دفاع مقدس بود.

 انقلاب اسلامی با الهام گیری از نهضت امام حسین (ع) به وقوع پیوست و همه دشمنان غرب و شرق با یکدیگر متحد شدند تا انقلاب ما را شکست دهند.

ما در جنگ تحمیلی تنها با صدام نمی‌جنگیدیم بلکه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، شوروی سابق، رژیم صهیونیستی، اردن، مصر و بسیاری از کشور‌های دیگر به حمایت از صدام پرداختند، ولی ما با اتکا به خداوند، توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه اجازه ندادیم خدشه‌ای به نظام وارد شود.

ما این پیروزی‌ها را به آسانی به دست نیاورده‌ایم و دانشجویان این دانشکده در حالی نیاز‌های رزمندگان را از طریق مهندسی معکوس تولید و تهیه می‌کردند که حتی کمترین امکانات جنگی لازم را در اختیار نداشتیم.

۲۷ دی ماه سال ۶۵ دانشکده فنّی تبریز، هدف بمباران دشمن متجاوز بعثی قرار گرفت و ۲۲ دانشجو به مقام والای شهادت رسیدند و ۷ دانشجو نیز جانباز شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.