رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از امدادرسانی به سه مصدوم که ۴۸ ساعت در خودروی سواری سمند محبوس بودند خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - مصطفی افشارنیک گفت: در ساعت ۱۳:۲۲ دقیقه روز دوشنبه بیست و هفتم دی ماه پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر سقوط خودرو سواری سمند از پل به رودخانه‌ای با ارتفاع حدود ۲۰ متر در محدوده روستای حاجی آباد بخش سرولایت نیشابور، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس پایگاه‌های جاده‌ای فضل ابن شاذان (عبدالله گیو) و برزنون به محل حادثه اعزام شدند.

خودرو مذکور روز شنبه ۲۵ دی ماه دچار سانحه سقوط شده بود که پس از ۴۸ ساعت با پیگیری‌های اطرافیان و بررسی دوربین‌های پلیس راهوار به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شده است.

این خودرو حادثه دیده به علت سرعت زیاد در حوالی روستای گلبین بخش سرولایت حدود ۷۰ کیلومتری نیشابور از مسیر منحرف شده و در داخل یک مسیل سیلابی به عمق حدود ۱۰ متر سقوط کرده بود.

او گفت: بعد از رهاسازی مصدومان از خودرو سواری متاسفانه یک مصدوم آقای ۴۶ ساله به علت شدت جراحات وارده فوت کرده بود و دو مصدوم دیگر دو خانم ۴۳ و ۱۵ ساله پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان موسی ابن جعفر قوچان انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: بستگان مصدومان این حادثه پس از طولانی شدن غیبت آن‌ها با همکاری نیروی انتظامی و با استفاده از هلی‌شات در طول مسیر به جستجوی آن‌ها می‌پردازند و پس از ساعت‌ها جستجو ایشان را در عمق یک مسیل که بر اثر سیلاب‌های اخیر عمیق شده، پیدا می‌کنند.



پس از ۴۸ ساعت مرگبار مصدومین نیشابوری محبوس در خودرو پیدا شدند

انتهای پیام//ر. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مهدی
۰۰:۵۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
مهم پیدا شدن مصدومان بوده و مهمتر نداشتن تجهیزات جستجوی مناسب از طرف نیروهای امدادی که ماشاالله یاد گرفتیم که شما هم هم پوشی کنید که مبادا دوستان عزیز امدادی و انتظامی ضعیف جلوه داده شوند. چرا نمی نویسید که های شات متعلق به افراد محلی بوده نه نیروهای امدادی و انتظامی. آقایان خبرنگار وظیفه شما هم پوشی نیست اخبار درست است.