مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش سنگین برف از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در گردنه سرمیل سرپل‌ذهاب خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : به دلیل فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته با اعلام وضعیت آماده‌باش تمام نیرو‌ها و ماشین آلات سنگین آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

 ۶۰۰ راهدار و ۴۵۰ دستگاه ماشین آلات در ۱۳ شهرستان استان کرمانشاه هم اکنون در حال فعالیت و بازگشایی راه‌ها هستند.

هم اکنون گردنه سرمیل در شهرستان سرپل ذهاب به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده و نیرو‌های راهداری در حال امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در برف هستند.

هم اکنون در محور سرپل‌ذهاب به کرند و اسلام آبادغرب و کرند به سرپل ذهاب ممنوعیت تردد و در محور اسلام‌آبادغرب به کرند محدودیت تردد در حال اجرا است.

به دلیل مسدود بودن گردنه سرمیل خودرو‌های عبوری در حال عودت به کرند هستند، زیرا این خودرو‌ها فاقد زنجیر چرخ برای تردد هستند.

تعدادی از راه‌های روستایی مسدود شده، اما با توجه به حجم بارش‌ها در محور‌های اصلی و به کارگیری تمام ظرفیت‌های راهداری در استان کرمانشاه اولویت نخست بازگشایی راه‌های اصلی است.

مردم با توجه به بارش برف و کولاک از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت اقدام به سفر تجهیزات زمستانی شامل وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.