رئیس جمعیت هلال احمر جهرم گفت: این جمعیت در پی بارندگی اخیر به ۳۱ خانوار آسیب‌دیده از باران در این شهرستان امدادرسانی کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - رامین جعفر زادگان رئیس جمعیت هلال احمر  شهرستان جهرم  گفت: امدادگران هلال احمر طی ۲۴ ساعت گذشته در پی سامانه بارشی اخیر در شهرستان جهرم که منجر به بارش ۵۱.۶ میلی‌متر باران شد، به این خانوارها امداد رسانی کردند.

او گفت: به این منظور تیم های عملیاتی این شعبه ضمن بازدید و امدادرسانی به افراد و خانوارهای آسیب‌دیده اقلام مورد نیاز مانند پتو، و چادر را میان آسیب دیدگان توزیع کردند.

جعفر زادگان با اشاره به معین بودن هلال احمر جهرم برای شهرها و استان‌ هرمزگان گفت: هلال احمر جهرم به منظور امداد رسانی به سیل‌زدگان منطقه جنوب استان فارس در حد توان خود  ۴۰۰ تخته پتو به ارزش یک میلیارد و ۴٠٠ میلیون ریال در بین سیل‌زدگان بخش بیرم شهرستان لار توزیع کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم با بیان اینکه در پی زلزله ماه گذشته استان هرمزگان نیز محموله کمک‌های امدادی از شهرستان جهرم به منطقه زلزله‌زده ارسال شد، گفت: این محموله شامل چادر امدادی و موکت بود که با سه دستگاه کامیون از انبار جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم بارگیری و به مقصد بندرعباس ارسال شد که ارزش ریالی این محموله، ۱۲ میلیارد ریال بود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار