کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی از بارندگی در ۱۶ شهرستان این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - آیدا فاروقی گفت: بارش باران در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به خواف و ۲۴ میلیمتر ثبت شده است؛ پس از خواف شهرستان تربت جام با ۲۱ میلیمتر و چناران با ۱۴ میلیمتر بیشترین بارندگی را استان را در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.

چناران با کمینه دمای یک درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در شبانه روز گذشته بوده‌اند.

او گفت: طی این مدت بارش باران در شهرستان‌های قوچان، مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، قوچان، درگز، فریمان، بجستان، کلات، تایباد و مه ولات نیز گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی که از روز جمعه در استان خراسان رضوی فعال شده و تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان فعالیت خواهد بود، بیشترین بارش‌ها را در نیمه جنوبی و جنوب شرقی استان خواهد داشت.

فاروقی گفت: برای فردا، دوشنبه، جوی آرام و به نسبت پایدار بر استان حاکم می‌شود و برای روز سه‌شنبه بارش‌های باران و برف همراه با افزایش ابر، رعد و برق، وزش باد و احتمال جاری شدن رواناب در استان پیش بینی می‌شود.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.