رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: در سال جاری از محل اعتبارات خط ویژه مکانیزاسیون تاکنون مبلغ ۷۷۲ میلیارد ریال تسهیلات با همکاری مدیریت شعب بانک کشاورزی استان به متقاضیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -هرمز اقبالی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در سال جاری از محل اعتبارات خط ویژه مکانیزاسیون تاکنون مبلغ ۷۷۲ میلیارد ریال تسهیلات با همکاری مدیریت شعب بانک کشاورزی استان به متقاضیان پرداخت و با جذب ۱۱۰ درصدی اعتبارات مذکور در کشور رتبه اول را کسب کرده است.

او گفت: در این راستا از محل تسهیلات خط ویژه مکانیزاسیون تعداد ۱۹۸ دستگاه انواع تراکتور زراعی و باغی، ۵۲۳ دستگاه انواع ادوات دنباله بند و ۱۹ دستگاه کمباین غلات توسط کشاورزان استان خریداری شده است.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: امید است که با توسعه مکانیزاسیون در کشاورزی استان و به تبع آن افزایش شاخص‌های ضریب و درجه مکانیزاسیون و به کارگیری روش‌های نوین تولید بتوان با غلبه بر شرایط نامساعد محیطی نسبت به کاهش هزینه‌های تولید، انجام به موقع عملیات کشاورزی و استفاده بهینه از منابع تولیدی در جهت پایداری تولیدات کشاورزی استان گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.