رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۴ شهروند جنوب غرب خوزستان به بیماری کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ شکراله سلمان زاده، رئیس دانشگاه  علوم پزشکی آبادان گفت: در شبانه روز گذشته چهار مورد ابتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شد به تفکیک شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه  ۲ نفر از آبادان و ۲ نفر از شادگان بودند.

او از دریافت خدمات سرپایی ۲ نفر در آبادان و یک نفر در شادگان از موارد تازه شناسایی شده در مراکز درمانی خبر داد.

به گفته این مسئول دیروز سه بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان آبادان بستری و یک بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و در حال حاضر موارد مثبت بستری کرونایی در بیمارستان‌های منطقه ۱۷ نفر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعلام ثبت یک فوتی بر اثر کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون ۳۴۵ هزار و ۲۸۵ مورد بوده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۱۶ نفر بستری و ۱۴ هزار و ۹۰۶ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

واکسن نزدن سبب مرگ یک آبادانی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان علت فوتی امروز بر اثر کرونا در آبادان را دریافت نکردن واکسن اعلام کرد.

او فوت شهروند به دلیل تزریق نکردن واکسن را دلیلی مهم برای توجه بیشتر مردم جنوب غرب خوزستان به دریافت واکسن دانست و گفت: تزریق یک دز واکسن ایمنی لازم رادر برابر کرونا ایجاد نمی‌کند، بنابراین لازم است افراد هرچه سریعتر نسبت به تزریق دزهای دوم و سوم واکسن خود اقدام کنند.

به گفته او تزریق واکسن و تکمیل مراحل ۳گانه واکسیناسیون در پیشگیری از مرگ ناشی از ابتلا به بیماری کرونا تأثیر بسیار بالایی دارد.

سلمان‌زاده بهترین واکسن در دسترس‌ترین واکسن خواند و گفت: بهترین واکسن‌ها در منطقه تأمین شده است و کمبودی در این خصوص وجود ندارد بنا براین تا فرصت باقی است شهروندان نسبت به انجام واکسیناسیون خود اقدام کنند.

به گفته مسئولان حوزه پزشکی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسیناسیون می‌تواند بدن افراد را در برابر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا ایمن کند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.