استاندار کرمانشاه مشارکت و همراهی بیشتر مردم را برای قطع زنجیره انتقال کرونا خواستار شد و گفت : با رعایت توصیه‌های بهداشتی امکان کنترل بیماری فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست رییسی رئیس جمهور و با حضور استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، گفت : خوشبختانه مردم شریف و فهیم استان با رعایت دستورالعمل ها و اصول بهداشتی به کنترل بیماری کرونا کمک کرده اند و امیدواریم با تداوم و پررنگ‌تر شدن این همراهی، و استفاده از ماسک و تسریع در روند انجام واکسیناسیون شاهد بهبود شرایط در آینده باشیم.

بخش قابل توجهی از مردم استان نوبت اول و دوم واکسن را ترزیق کردند و استان در این زمینه شرایط مناسبی دارد و از مردم استان می‌خواهیم که نسبت به ترزیق دوز سوم اقدام کنند تا استان از لحاظ کنترل بیماری کرونا وضعیت بهتری پیدا کند.

از مردم استان می‌خواهیم حتماً نسبت به رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی بیش از پیش توجه کنند.

در جلسه امروز ستاد ملی کرونا موضوع بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی مطرح شد، ما در استان شرایط را فراهم خواهیم کرد، زیرا آموزش حضوری سبب ارتقای کیفیت آموزش نیز می‌شود.

آموزش و پرورش باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان پیش بینی کند.

خوشبختانه دانش آموزان و دانشجویان استان دارای استعداد‌های فراوانی هستند و بر این اساس باید موضوع حمایت از این ظرفیت‌های بی نظیر در سیستم آموزش فراهم شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.