معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از تشکیل قرارگاه عملیاتی ویژه تامین آب شرب شهر کرمانشاه و رفع مشکلات در این زمینه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: در این قرارگاه عملیاتی مشکلات تامین آب شرب ساکنان مرکز استان به ویژه خط انتقال آب در سد گاوشان بررسی می‌شود.

 اکنون با خشک شدن تعدادی از چاه‌های عمیق تامین آب شرب شهر کرمانشاه از جمله در منطقه بلوار تاق‌بستان و جاده کامیاران با مشکل تامین آب روبه رو هستیم.

اکنون به منظور تامین آب شرب مورد نیاز شهر کرمانشاه تکمیل خط لوله انتقال آب از سد گاوشان مد نظر است که به صورت ویژه در حال پیگیری است.

هزار و ۱۱۵ تا هزار و ۲۵۰ لیتر در ثانیه آب سد گاوشان وارد شبکه تامین آب شهر کرمانشاه می‌شود که پس از تکمیل پروژه این میزان به ۲ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی از مشکلات پیش روی پروژه شکستگی خط لوله انتقال توسط کشاورزان در طول مسیر و برداشت غیر قانونی از آن است و نمایندگان دستگاه قضایی نیز در قرارگاه ویژه تامین آب شرب شهر کرمانشاه به منظور برخورد با متخلفان حضور دارند.

بر اساس هماهنگی‌های انجام شده بنابراین است که به صورت ویژه به موضوع تعرض به خط لوله انتقال آب شهر کرمانشاه رسیدگی شود.

قرارگاه یاد شده قرار است که تمام مشکلات فنی پیش روی پروژه را برطرف کند و تا پیش از تابستان سال آینده به صورت کامل افتتاح شود و جلسات این قرارگاه هر هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.