مدیرکل کمیته امدادامام استان کرمان از ایجاد ۶ هزارو ۳۷ فرصت شغلی برای مددجویان و افراد نیازمند در ۹ ماهه امسال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  یحیی صادقی مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره)، استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی گفت: ۶ هزارو ۳۷ طرح اشتغال و خودکفایی بااعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان طی ۹ ماهه امسال در استان کرمان ایجادشده است.

او گفت: هم‌اکنون ۷۵ هزار و ۸۲۰ طرح فعال اشتغال مددجویان کمیته امداد در استان کرمان قرار دارند.

به گفته صادقی ،ناظران فنی و متخصص با انجام بازدید‌های دوره‌ای و ارائه مشاوره‌های لازم به مددجویان در تلاش هستند سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی آنان را ارتقاء بخشند.

او می گوید: از این تعداد طرح فعال اشتغال این نهاد در استان کرمان ۱۰ هزار و ۹۳۲ طرح درزمینه کشاورزی، ۱۸ هزار و ۳۹۴ طرح درزمینه دامپروری، ۲۵ هزار و ۱۶۵ طرح در حوزه خدمات، ۷۱۰۹ طرح درزمینه فرش و گلیم، ۵هزارو ۵۷۸ طرح درزمینه صنعتی و تولیدی، هزارو۹۸۱ طرح درزمینه صنایع‌دستی، ۵هزارو۱۹۳ طرح درزمینه حمل‌ونقل، ۸۶۱ طرح درزمینه پرورش طیور، ۳۷۷ طرح درزمینه زنبورداری و ۵۰ طرح درزمینه پرورش آبزیان اجراشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: این نهاد بعد از شناسایی افراد مستعد اشتغال ضمن ارائه آموزش و مشاوره شغلی و به آن‌ها و درنهایت با معرفی این افراد به بانک‌های عامل و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال زمینه اشتغال و توانمندی آن‌ها را فراهم می‌کند.

صادقی می‌گوید: هم‌اکنون ۲۳۸ راهبر شغلی برای هدایت و آموزش مددجویان با رعایت زنجیره تأمین و تضمین بازار فروش و ایجاد اشتغال پایدار با این نهاد همکاری دارند.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار