مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوازده میلیارد ریال بابت رعایت الگوی مصرف مشترکان منصف در استان لحاظ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوازده میلیارد ریال بابت رعایت الگوی مصرف مشترکان منصف در استان لحاظ شد.

او افزود: این مبلغ در قالب بخشودگی و تخفیف از فیش پرداخت مشترکان کشاورزی و خانگی کم شد.

معتمدی زاده گفت: این در حالی است که مشترکان بد حساب در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۰ میلیارد تومان بابت هزینه مصرف به شرکت توزیع برق استان بدهکارند و از پرداخت بدهی خود طفره می‌روند.

او گفت: شرکت توزیع برق استان هزینه‌های سنگینی بابت تامین برق و نگهداری ۹هزار کیلومتر شبکه توزیع متحمل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان حذف سیم در شبکه برق رسانی را از اقدامات مهم این شرکت برای کاهش تلفات برق و پیشگیری از سرقت و تخریب شبکه عنوان کرد و گفت: ۳ هزار و پانصدکیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال هزار و ۴۰۱ کابلی می‌شود.

معتمدی زاده با بیان اینکه تاکنون در استان ۴۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابلی تبدیل شده است گفت: باهدف کاهش تلفات نوسانات و پایداری برق شبکه‌های برق رسانی فرسوده و قدیمی ۲۵۰روستا در کهگیلویه و بویراحمد اصلاح می‌شود.

او از افزایش ۲۳درصدی طرح‌های برق رسانی در کهگیلویه و بویراحمد هم خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۴۸طرح بر ق رسانی در استان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۱۳روستای زیر ده خانوار در کهگیلویه و بویراحمد برقدار می شوند، گفت: همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان برق دار شده اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.